تازہ ترین

سوائے تکفیریوں کے کل عاشقان مصطفیٰ عید میلاد النبی (ص) عقیدت سے منائیں گے

کیٹیگری پاکستان
Wednesday, 23 December 2015


شیعیت نیوز: دنیا بھر کی طرح کل پاکستان بھر میں عاشقان مصطفیٰ (ص) اپنے آخر نبی کا یوم ولادت عقیدت و احترام سے منائیں گے، اس سلسلے میں میلاد کی محافل سمیت جلوس برآمد ہونگے۔

شیعت نیوز کی رپورٹ کے مطابق ۱۲ ربیع الاول مسلمانوں کے آخر پیغمبر حضرت محمد مصطفیٰ (ص) کا یوم ولادت ہے، اس سلسلے میں دنیا بھر میں مسلمان اپنی نبی کا یوم ولادت عقید ت واحترام سے مناتے ہیں، کل پاکستان بھر میں یوم ولادت کی مناسبت سے جلوس برآمد ہونگے،جبکہ خصوصی محافل بھی منعقد کی جائیگی۔

دوسری جانب شیعیان حیدر کرار کی جانب سے ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول بفرمان امام خمینی ؒ ہفتہ وحدت منایا جارہا ہے، اس مہم کا اعلان  انقلاب اسلامی کے  بانی آیت اللہ روح موسوی خمینی کی جانب سے کیا گیا تھا تا شیعہ و سنی مسلمان مل کر اپنے آخری پیغمبر کا یوم ولادت منائیںاور پیغمبر اسلام کی ذات بابرکت سے استفاد کرتے ہوئے اپنے اختلافات کو پس پردہ ڈال کر اتحاد کا مظاہر ہ کریں۔

دوسری جانب مسلمانوں میں موجود ایک گروہ اس سعادت سے محروم رہے گا جو ہمیشہ سے میلاد کی محافل کی مخالفت کرتا آرہا ہے، لہذا ۱۲ ربیع الاول کے روز سوائے تکفیریوں کے سب مسلماں میلاد النبی (ص) کی خوشیاں منائیں گے۔

پڑھا گیا 484 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)فلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی میں ایک بڑے اسپتال ’الشفاء میڈیکل کپملیکس‘ نے ایندھن کی عدم دستیابی اور ادویات کی قلت کے ب...

مقالہ جات

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

اگرچہ واقعہ عاشورا 61 ہجری میں پیش آیا لیکن چونکہ اس کا مقصد ایسی حکومت کے خلاف جہاد تھا جس کی بنیاد دھوکے، جھوٹ اور لالچ کی سیاست پر استوار تھی اور و...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org