تازہ ترین

صہیونی اور سعودی حکام آشکارا وہابی تکفیری دہشت گردوں کے حامی

کیٹیگری لبنان
Friday, 19 August 2016


حزب اللہ لبنان کے نائب سربراہ شیخ نعیم قاسم نے کہا ہے کہ صہیونی اور سعودی حکام آشکارا وہابی تکفیری دہشت گرد تنظیم داعش کی حمایت کررہے ہیں۔

شیخ نعیم قاسم نے کہا کہ صہیونی آشکارا شام میں وہابی دہشت گرد تنظیم کی حمایت اور انھیں مدد فراہم کررہے ہیں جبکہ سعودی حکام بھی دہشت گردوں کو شام میں بڑے پیمانے پر امداد بہم پہنچا رہے ہیں۔

انھوں نے کہا کہ سعودی اور یہودی حکام ایک ہی باپ کی اولاد ہیں اور دونوں دہشت گرد بھی ہیں ان کی دہشت گردی کا سلسلہ فلسطین اور یمن میں جاری ہے سعودی و صہیونی حکام خطے میں دہشت گردی کو فروغ دے رہے ہیں۔

شیخ نعیم قاسم نے کہا کہ امریکہ، اسرائيل اور سعودی عرب تنوں ممالک دہشت گردی کے فروغ میں اہم کردار ادا کررہے ہیں اور پوردنیا جانتی ہے کہ اسرائیل اور سعودی عرب کی فلسطین و یمن میں جاری دہشت گردی کو امیرکہ کی بھر پور حمایت حاصل ہے۔ لیکن دہشت گردوں اور ان کے حامیوں کی شکست یقینی ہے۔

پڑھا گیا 779 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

امریکی انتقام سے حماس کا موقف کمزور نہیں ہوگا: فوزی برھوم

امریکی انتقام سے حماس کا موقف کمزور نہیں ہوگا: فوزی برھوم

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) اسلامی تحریک مزاحمت ’حماس‘ نے امریکی حکومت کی طرف سے عائد کردہ پابندیوں اور جماعت کی قیادت کو بلیک لسٹ کرنے کے اقدام...

مقالہ جات

سعودیہ میں فوجی دستوں کی تعیناتی

سعودیہ میں فوجی دستوں کی تعیناتی

آئی ایس پی آر کے ایک اعلان کے مطابق پاکستانی فوج کے مزید دستوں کو مشاورتی اور تربیتی مشن پر سعودی عرب میں تعینات کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ سعودی عرب م...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org