شام پر امریکی حملہ عالمی قوانین کے منافی ہے،حجت الاسلام کاظم صدیقی

کیٹیگری ایران
Friday, 14 April 2017


حجت الاسلام کاظم صدیقی نے کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کا بے بنیاد دعوی کر کے شام پر امریکا کے حملوں کی مذمت کی اور کہا کہ شام پر امریکا کا یک طرفہ حملہ وہ بھی جھوٹے دعوؤں کی بنیاد پر بین الاقوامی قوانین اور اصول کے منافی ہے اور دنیا کے ملکوں کو چاہئے کہ وہ اس قسم کے حملوں کی تکرار کی روک تھام کریں۔

تہران کے خطیب جمعہ نے کہا کہ ایران کے عوام اور مسلح افواج اپنے ایمان اور توانائیوں پر بھروسہ کرکے دشمن کے ہر حملے کا ایسا منہ توڑ جواب دیں گی کہ وہ ہمیشہ پچھتائےگا۔ تہران کے خطیب جمعہ نے یمن پر سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں کے وحشیانہ حملوں پر عالمی اداروں منجملہ اقوام متحدہ کی خاموشی پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ یقینی طور آل سعود اور ان کے اتحادیوں کو یمن کے بے گناہ شہریوں کے قتل عام کا جواب ملےگا۔
انہوں نے ایران میں عنقریب ہونے والے صدارتی اور بلدیاتی انتخابات میں عوام کی وسیع شرکت کو ملک کی سربلندی اور دشمنوں کی مایوسی کا باعث قراردیا اور کہاکہ انتخابات میں ایرانی عوام کی زیادہ سے زیادہ شرکت کا مطلب اسلامی انقلاب کی امنگوں اور اسلامی جمہوری نظام سے ایران کی عوام کا تجدید عہد ہے۔

پڑھا گیا 775 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

مغالطوں کے دور میں سوچ کا درست زاویہ

مغالطوں کے دور میں سوچ کا درست زاویہ

مجھے یہ لکھنے میں کوئی باک نہیں کہ تحریک پاکستان جب چل رہی تھی تو تمام مسلمان (شیعہ و سنی) مل کر کام کر رہے تھے اور قیام پاکستان کی مرکزی قیادت شیعہ و...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org