داعشی فکر کا مقابلہ کرنے کی ضرورت ہے،حسین دہقان

کیٹیگری ایران
Thursday, 13 July 2017


تہران (مانیٹرنگ ڈیسک)ایران کے وزیر دفاع بریگیڈیئیر جنرل حسین دھقان نے داعش کو ایک عالمی خطرہ قرار دیا ہے۔ بدھ کو تہران میں صحافیوں سے بات چیت کرتے ہوئے وزیردفاع حسین دھقان کا کہنا تھاکہ داعش کا اسلام اور اسلامی عقائد سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

انہون نے کہاکہ داعش گروہ ایک نظریہ میں تبدیل ہوگیا ہے جس کی کوئی عقلانی اور دینی دلیل موجود نہیں ہے۔ ایران کے وزیر دفاع کا کہنا تھا کہ اس داعشی فکر کا مقابلہ کرنے کے لیے مضبوط عالمی عزم کی ضرورت ہے۔

بریگیڈ ئیر جنرل حسین دھقان نے عراق میں داعش کی شکست کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ دنیا کے تمام ملکوں کو داعش کے اقدامات سے پوری طرح ہوشیار رہنا چاہیے۔

ایران کے وزیر دفاع نے امریکی وزیر دفاع کے مداخلت پسندانہ بیان کے بارے میں کہا کہ امریکی حکام کے اس قسم کےبیانات سے دنیا بھر کی اقوام میں امریکہ سے نفرت اور بیزاری میں اضافہ کے سوا کوئی نتیجہ نہیں نکلے گا۔انہوں نے کہا کہ ایران کے عوام نے امریکہ کو کئی بار منہ توڑ جواب دیا ہے۔

پڑھا گیا 775 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

غزہ پر صیہونی حکومت کے جنگی طیاروں کی بمباری کے بعد فلسطین کی تحریک مزاحمت حماس نے مقبوضہ فلسطین میں کرم ابوسام اور اشکول پر سات میزائل فائر کئے جس سے...

مقالہ جات

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

بہت سی خبریں ہیں جو عام انسانوں تک پہنچائی نہیں جاتیں، کیونکہ ذرائع ابلاغ کے مالکان اور انہیں مالی مدد فراہم کرنے والوں کی اپنی ترجیحات ہیں۔ یہ مسئلہ ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org