تازہ ترین

امریکہ 6 ہزار ارب ڈالر خرچ کر کے بھی ایران کے خلاف کچھ نہیں کر سکا، ڈپٹی کمانڈر سپاہ قدس

کیٹیگری ایران
Friday, 14 July 2017


سپاہ قدس کے نائب سربراہ بریگیڈیئر جنرل اسماعیل قاآنی نے شہداء کی یاد میں منعقدہ ایک پروگرام میں کہا کہ شہداء کا وہ مقام و مرتبہ ہے کہ میں ان کی شان میں گفتگو کرنے کے لائق نہیں ہوں۔

انہوں نے کہا کہ ایران کے خلاف جنگ گلیوں اور شہروں سے شروع ہوئی اور اسلامی انقلاب کے دشمن بھی معمولی اور چھوٹے چھوٹے ممالک نہیں تھے بلکہ دشمنوں کی سربراہی امریکہ اور اسرائیل جیسے ممالک کر رہے تھے۔ ہم اپنا فرض نہیں بھولیں گے خواہ صدام کے خلاف آٹھ سالہ جنگ ہو یا ملک کی سرحدوں سے ہزاروں کلومیٹر دور، ہمارے نوجوان اپنے فرائض کی ادائیگی کیلئے میدان میں موجود ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہمارے پاس شجاع مردوں کی کمی نہیں ہے جو اپنی ناموس اور آبرو کی حفاظت کی خاطر دشمنوں سے بر سر پیکار ہیں۔

انہوں نے کہا کہ صدام سے جنگ کے دوسرے سال امریکہ نے باضابطہ صدام کی حمایت کا اعلان کیا اور ان کے میزائل تہران سمیت ہمارے دوسرے شہرں پر برستے رہے، امریکہ نے 11 ستمبر کے حادثے کے بعد - جس میں وہ خود ملوث تھا - افغانستان پر یلغار کر دی اور مسلمان جوانوں کو منظم کیا تاکہ وہاں سے ایران کو آسانی سے نشانہ بنا سکے جب انہیں اپنے ہدف میں کامیابی نہیں ملی تو شام اور عراق پر حملہ کیا تاکہ دونوں طرف سے ایران کو نشانہ بنایا جا سکے۔

انہوں کہا کہ ہمیں امریکہ کے ساتھ جس جنگ کا سامنا ہے اس میں ولایت کے زیر سایہ رہ کر کامیاب ہیں۔

انہوں نے کہا کہ امریکہ میں اتنی ہمت و طاقت نہیں تھی کہ وہ ایران پر حملہ کر سکے لہذا مجبور و ذلیل ہوکر اسے عراق سے نکلنا پڑا۔

انہوں نے کہا کہ امریکہ نے عراق اور افغانستان جنگ میں 6 ہزار ارب ڈالر خرچ کئے لیکن اپنے مطلوبہ نتائج کو پانے میں ناکام رہا۔

انہوں نے کہا اس رقم کا اعلان امریکہ کے نومنتخب صدر نے اس وقت کیا جب انہوں نے سابق صدر پر سوال اٹھاتے ہوئے کہا کہ کس لئے اتنی رقم خرچ کی گئی ؟

جنرل قاآنی نے کہا کہ ہمیں امریکہ کو جتنی ہزیمت اور نقصان ہماری خاطر اٹھانا پڑا، ہمیں اس سے اتنا نقصان نہیں پہنچا ہے۔

پڑھا گیا 1170 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مسجدالاقصی پر اسرائیل کا کوئی حق نہیں، حماس

مسجدالاقصی پر اسرائیل کا کوئی حق نہیں، حماس

حماس کے سربراہ اسماعیل ہنیہ نے تمام فلسطینیوں اور پوری امت مسلمہ سے مسجد الاقصی کی حمایت میں اٹھ کھڑے ہونے کی اپیل کرتے ہوئے کہا ہے کہ مسجد الاقصی ہما...

مقالہ جات

داعش کیخلاف پاکستان کی تیاریاں

داعش کیخلاف پاکستان کی تیاریاں

16 جولائی 2017ء کو پاکستانی فوج کے شعبہ تعلقات عامہ کے سربراہ میجر جنرل آصف غفور نے ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے یہ اعلان کیا کہ سرحد پار سے دول...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org