تازہ ترین

عراق سے نہیں جائیں گے امریکہ کا اعلان

کیٹیگری دنیا
Saturday, 15 July 2017


امریکہ کی وزارت خارجہ کے ترجمان نےاسکائی نیوز کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ موصل کی آزادی کے باوجود داعش مخالف عالمی اتحاد، دہشت گرد گروہوں کے خلاف جنگ اور اپنی موجودگی جاری رکھنے کے لئے اس اتحاد کے اراکین کے ساتھ لازمی یکجہتی پیدا کرنے کی کوشش کررہا ہے۔

امریکہ کی وزارت خارجہ کے ترجمان نے دہشت گردوں کی جانب سے افرادی قوت بھرتی کرنے کا سلسلہ جاری رکھےجانے کی بابت خبردار کرتے ہوئے کہا کہ واشنگٹن میں ایسے ورکنگ گروپ تشکیل دیئے گئے ہیں کہ جو اس مسئلے کا جائزہ لے رہے ہیں اور اس چیلینج کا مقابلہ کرنے کے بارے میں تحقیق کررہے ہیں۔
یہ ایسی حالت میں ہے کہ عراق میں بہت سے عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ داعش مخالف نام نہاد عالمی اتحاد کے فوجی، دہشت گرد گروہوں کے ساتھ تعاون کرتے ہیں اور عراقی کی عوامی رضاکار فورس الحشدالشعبی کی پیشقدمی میں رکاوٹ ڈالتے ہیں۔
عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ دہشت گردی کے خلاف نام نہاد اتحاد کا عراقی فوج کے ساتھ تعاون کا دعوی زبانی جمع خرچ کے سوا کچھ نہیں ہے۔

پڑھا گیا 291 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

میرا بابا کب آئے گا۔۔۔ !!!

میرا بابا کب آئے گا۔۔۔ !!!

یہ سوال ہے جو ہر وہ بچہ کرتا ہے جس کے بابا اس ریاست کے سفید و سیاہ کے مالک بنے ہوئے افراد کی غفلت، نا اہلی، غلط پالیسیوں اور ملک سے زیادہ ذاتی و خاندا...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org