قطری میڈیا کو متحدہ عرب امارات نے ہیک کیا تھا، امریکی عہدیدار

کیٹیگری دنیا
Monday, 17 July 2017


امریکہ کی قومی سلامتی سے وابستہ عہدیداروں کا کہنا ہے کہ متحدہ عرب امارات نے قطر کی سرکاری سائٹ اور میڈیا کو ہیک کر لیا تھا تاکہ جھوٹی اور جعلی باتوں کو امیر قطر سے منسوب کیا جا سکے۔

امیر قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی سے منسوب کئے گئے بیانات میں عرب حکومتوں پر تنقید اور ایران کے ساتھ بڑھتے روابط کا دفاع کیا گیا تھا جبکہ دوحہ نے فورا اعلان کیا تھا کہ اس کی سرکاری سائٹ اور میڈیا چینل کو ہیک کر لیا گیا ہے۔

قطر کے اس اعلان کے بعد بھی سعودی عرب اور متحدہ عرب امارات کے میڈیا نے قطر اور اس کے امیر کے خلاف خبروں کا بازار گرم رکھا۔

ان باتوں کے کچھ عرصے بعد ہی سعودی عرب، متحدہ عرب امارات اور بحرین و مصر نے قطر سے اپنے روابط منقطع کرتے ہوئے رابطہ بحالی کے لئے مختلف شرائط پیش کئے تھے۔ قطر پر ہونے والے سائبر حملوں کی جانچ کے لئے ایف بی آئی کی ایک ٹیم نے قطر کا دورہ کیا اور تحقیقات کے بعد یہ بات سامنے آئی ہے کہ یہ سائبر حملے امارات کی طرف سے ہوئے ہیں لیکن ابھی یہ واضح نہیں ہوا ہے کہ ان حملوں میں خود حکومت ملوث ہے یا اس کے لئے کسی گروہ نے پیسے دئے ہیں۔

دوسری طرف واشنگٹن میں متحدہ عرب امارات کے سفیر یوسف العطیہ نے کہا ہے کہ یہ رپورٹ جھوٹ کا پلندہ ہے۔ سچائی یہی ہے کہ قطر دہشت گردی اور متعصب تنظیموں جیسے حماس، طالبان اور قذافی کا حامی ہے اور ان کو مالی امداد فراہم کرتا ہے اور اپنے پڑوسی ممالک کی سلامتی اور امن و امان کے لئے خطرہ بنتا ہے۔

یہ پہلی مرتبہ نہیں ہے جب امریکی میڈیا نے قطر پر سائبر حملوں کا تذکرہ کیا ہے جبکہ اس سے پہلے سی این این نے کہا تھا کہ ان کا خیال ہے کہ قطر کی سرکاری نیوز ایجنسی اور سائٹس پر یہ جھوٹی خبریں روسی ہیکروں نے نشر کی ہیں۔ البتہ روس نے اسی وقت ان الزامات کی تردید کر دی تھی۔

پڑھا گیا 1012 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

تنظیم آزادی فلسطین کے دفاتر کی بندش کی امریکی دھمکی مسترد

تنظیم آزادی فلسطین کے دفاتر کی بندش کی امریکی دھمکی مسترد

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) تنظیم آزادی فلسطین نے امریکی دھمکیوں کا دوٹوک جواب دیتے ہوئے خبردار کیا ہے کہ اگر واشنگٹن میں فلسطینی مشن بند کیا گ...

مقالہ جات

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org