تازہ ترین

فلسطینیوں کے مکانات کو منہدم کرکے صیہونیت مخالف جد و جہد کا راستہ نہیں روکا جاسکتا۔

کیٹیگری مقبوضہ فلسطین
Saturday, 19 August 2017


فلسطینی تحریک حماس کے ترجمان حسام بدران نے کہا ہے کہ غرب اردن میں فلسطینی مجاہدین کے مکانات کو منہدم کرکے صیہونی حکومت غاصبوں کے خلاف فلسطینیوں کی جد وجہد اور استقامت کو نہیں روک سکتی۔
حماس کے ترجمان نے نامہ نگاروں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ صیہونی حکومت پچھلے ہفتے کے دوران پانچ فلسطینی مجاہدین کے مکانات مسمار کرچکی ہے۔
ان کا کہنا تھا کہ مزاحمتی تحریکوں کے جیالوں اور ان کے گھروالوں نے بارہا اسرائیل پر ثابت کیا ہے کہ اجتماعی سزا دینے اور فلسطینیوں کے رہائشی مکانات کو منہدم کرنے سے کوئی نتیجہ نہیں نکلے گا بلکہ اس سے فلسطینیوں کے اندر اپنے حقوق کی بازیابی کا جذبہ اور زیادہ مستحکم ہوگا۔

حماس کے ترجمان نے فلسطینی اداروں، گروہوں اور تنظیموں سے بھی کہا ہے کہ وہ فلسطینیوں کے منہدم کئے گئے مکانات کی تعمیر نو کے لئے آگے آئیں۔


واضح رہے کہ صیہونی حکومت کی ہائی کورٹ نے گذشتہ تین اگست کو ایک بل کی منظوری دی ہے جس میں ان فلسطینیوں کے گھروں کو مسمار کردینے کی بات کی گئی جن کے نوجوان غاصب صیہونی حکومت کے مقابلے میں استقامت کا مظاہرہ کررہے ہیں۔
صہیونی حکومت نے دوہزار سولہ میں بڑی تعداد میں فلسطینیوں کے مکانات کو منہدم کیا تھا جس کے نتیجے میں ڈیڑھ ہزار سے زائد فلسطینی بے گھر ہوگئے تھے۔

پڑھا گیا 353 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

میرا بابا کب آئے گا۔۔۔ !!!

میرا بابا کب آئے گا۔۔۔ !!!

یہ سوال ہے جو ہر وہ بچہ کرتا ہے جس کے بابا اس ریاست کے سفید و سیاہ کے مالک بنے ہوئے افراد کی غفلت، نا اہلی، غلط پالیسیوں اور ملک سے زیادہ ذاتی و خاندا...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org