آرمی چیف نے 4 دہشت گردوں کی سزائے موت پر دستخط کردیئے، فوجی عدالت سے 23کو عمرقید

کیٹیگری پاکستان
Saturday, 09 September 2017


شیعیت نیوز:آئی ایس پی آر کے مطابق چیف آف آرمی سٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے چار مزید خطرناک دہشت گردوں کو ملٹری کورٹس سے ملنے والی سزائوں کی توثیق کر دی یہ دہشت گرد ، دہشت گردی کو پھیلانے ،معصوم شہریوں کے قتل،قانون نافذ کرنے والے اداروں اور مسلح افواج پر حملے کرنے میں ملوث تھے انہوں نے مجموعی طو رپر 16افراد کو قتل کیا اوردیگر8افراد کو زخمی کیاان کے قبضے سے اسلحہ بھی برآمد ہوا۔
ملٹری کورٹس سے 23دہشت گردوں کو مختلف معیاد کی سزائوں کا بھی حکم دیا گیا۔ جن دہشت گردوں کو سزائے موت دی گئی ان میں ریاض احمد ولد گلارم خان کالعدم تنظیم کا رکن تھا وہ مسلح افواج اور قانون نافذ کرنے والے اداروں پر حملوں میں ملوث تھا،جس کے نتیجے میں پولیس،ایف سی کے 8افسران شہید ہوئے جبکہ پانچ پولیس افسر زخمی ہوئے ۔
مذکورہ دہشت گرد گورنمنٹ مڈل سکول علی گرامہ پر حملے میں ملوث تھااس کے قبضے سے اسلحہ بھی برآمد ہوا اس نے مجسٹریٹ کے سامنے اپنے جرائم کابھی اعتراف کیاجسکی بنیاد پر اسے سزائے موت سنائی گئی۔
حبیب الرحمان بھی کالعدم تنظیم کا اہم رکن تھا وہ تین معصوم شہریوں کو قتل کرنے میں ملوث تھا ۔ اس نے مجسٹریٹ کے سامنے اپنے جرم کا اعتراف کیا، محمد سلیم ولد مسلم خان کالعدم تنظیم کا اہم رکن تھا وہ قانون نافذ کرنے والےا داروں اور مسلح افواج پر حملوں میں ملوث تھا، اس نے چار سپاہیوں کو شہید اور ایک کوزخمی کیا اس کے قبضے سے اسلحہ بھی برآمدہوااس نے مجسٹریٹ کے سامنے اپنے جرم کا اعتراف کیا، اسے ملٹری کورٹ نے موت کی سزا سنائی۔
کفایت اللہ ولد دلریش خان بھی کالعدم تنظیم کا ممبر تھا، وہ مسلح افواج پرحملوں میں ملوث رہا ہے جس کے نتیجے میں ایک سپاہی شہید اور دو زخمی ہوئے اس کے قبضے سے اسلحہ بھی برآمد کیا گیا اس دہشت گرد نے اپنے جرم کا اعتراف کیا،ملٹری کورٹ نے اس کو اس جرم کی پاداش میں سزائے موت سنائی ۔

پڑھا گیا 260 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینی عوام کا واپسی مارچ جاری رکھنے کا اعلان

فلسطینی عوام کا واپسی مارچ جاری رکھنے کا اعلان

فلسطین انفارمیشن سینٹر کے مطابق وزارت صحت کی جاری کردہ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اسرائیلی فوج کی وحشیانہ جارحیت میں شہید ہونے والوں میں تیرہ بچے بھی ش...

مقالہ جات

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل در حقیقت مسئلہ فلسطین کے حل کے لئے ایک نیا نقطہ نظرہے جسے امریکی صدر ٹرمپ نے پیش کیا ہے اور اس نقطہ نظر کو امریکی اتحادی عرب ممال...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org