تازہ ترین

سیہون خودکش دھماکے کے تینوں سہولت کارجنوبی پنجاب سے گرفتار

کیٹیگری پاکستان
Tuesday, 12 September 2017


شیعیت نیوز: سیہون خودکش دھماکے کے تینوں سہولت کارجنوبی پنجاب سے گرفتارکرلیے گئے ہیں۔دہشتگردوں کا تعلق ٹی ٹی پی کے حفیظ پندرانی بروہی گروپ سے ہے، ان میں سےایک، جنوبی پنجاب کے معروف مذہبی رہنما کا رشتہ دار بھی شامل ہے۔
تفصیلات کے مطابق،سیہون خودکش دھماکے کے تینوں سہولت کاروں کوسندھ پولیس کے محکمہ انسداد ہشت گردی نے جنوبی پنجاب سے گرفتار کرلیا ہے۔یہ خودکش دھماکہ رواں سال 16فروری کولعل شہباز قلندرکے مزار پر ہوا تھا، جس میں 100سے ذائد افراد شہید، جب کہ 150کے قریب زخمی ہوئے تھے۔سندھ پولیس کے باوثوق ذرائع نے دی نیوز کو بتایا ہے کہ اس حملے کے پیچھےتحریک طالبان پاکستان کے حفیظ پندرانی بروہی گروپ کا ہاتھ ہے، جب کہ خود کش بمبار بھی حفیظ پندرانی بروہی کا قریبی رشتہ دار تھا۔
جب کہ تینوں سہولت کار جن کی شناخت مزار کے اندرونی اور بیرونی جانب لگے سی سی ٹی وی کیمروں سے ہوگئی تھی، انہیں جنوبی پنجاب کے سرحدی شہر صادق آباد سے گزشتہ ماہ گرفتار کرلیا گیا تھا۔قانون نافذ کرنے والے اداروں نے بھی اس نمائندے کو گرفتاری سے متعلق خبر کی تصدیق کی ہے۔ذرائع کا یہ بھی کہنا تھا کہ گرفتار کیے گئے دہشت گردوں میں سے ایک اسلام آباد کے رہائشی ایک معروف مذہبی رہنما کا قریبی رشتہ دار ہے، جن کا اصل تعلق جنوبی پنجاب سے ہے۔جب کہ دیگر دو دہشت گردوں کا تعلق فاٹا سے ہے۔
ذرائع کا مزید کہنا تھا کہ تینوں سہولت کاروں نے اپنے جرم کا اقرار کرلیا ہے اور پولیس بھی ان کا بیان ریکارڈ کرچکی ہے، تاہم ان کی گرفتاری موقع محل دیکھ کر ظاہر کی جائے گی ۔اس ضمن میں اس نمائندے نے محکمہ انسداد دہشت گردی کے چیف ایڈیشنل انسپکٹر جنرل آف پولیس ثناء اللہ عباسی کا موقف لینے کی بھی بھرپور کوشش کی، تاہم انہوں نے آخر وقت تک کسی قسم کا موقف دینے سے اجتناب کیا۔

پڑھا گیا 637 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

امریکی انتقام سے حماس کا موقف کمزور نہیں ہوگا: فوزی برھوم

امریکی انتقام سے حماس کا موقف کمزور نہیں ہوگا: فوزی برھوم

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) اسلامی تحریک مزاحمت ’حماس‘ نے امریکی حکومت کی طرف سے عائد کردہ پابندیوں اور جماعت کی قیادت کو بلیک لسٹ کرنے کے اقدام...

مقالہ جات

سعودیہ میں فوجی دستوں کی تعیناتی

سعودیہ میں فوجی دستوں کی تعیناتی

آئی ایس پی آر کے ایک اعلان کے مطابق پاکستانی فوج کے مزید دستوں کو مشاورتی اور تربیتی مشن پر سعودی عرب میں تعینات کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ سعودی عرب م...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org