انصار الشریعہ گروپ کے کئی ارکان گرفتار، خاتون ڈاکٹر اور پولیس اہلکار شامل

کیٹیگری پاکستان
Tuesday, 12 September 2017


شیعیت نیوز: القاعدہ سے متاثر اور ملک میں داعش کے منحرف جنگجوئوں نے کراچی میں انصار الشریعہ کے نام سے ایک نئی تنظیم قائم کر لی ہے۔ مبینہ طور پر یہ گروپ القاعدہ کے ایسے سابق ارکان نے قائم کیا ہے جنہوں نے 2017ء کے اوائل میں تنظیم سے روابط ختم کر دیئے تھے۔ انسداد دہشت گردی کے حکام کے مطابق، اُس وقت سے یہ گروپ کراچی میں دہشت گردی کی کئی کارروائیوں میں ملوث قرار دیا گیا ہے۔
میڈیا رپورٹس سے معلوم ہوتا ہے کہ اس گروپ میں خواتین جنگجو بھی شامل ہیں، پولیس نے مبینہ طور پر چار خواتین کو گرفتار کرلیا ہے جن میں ایک ڈاکٹر بھی شامل ہیں جو گروپ کیلئے لوگوں کو بھرتی کرنے کا کام کرتی تھی۔ سیکورٹی حکام نے کراچی سمیت ملک کے مختلف حصوں سے گروپ کے کئی ارکان کو گرفتار کر لیا ہے اور اس عزم کا اظہار کیا ہے کہ گروپ کیخلاف کارروائی جاری رہے گی۔
میڈیا رپورٹس کے مطابق، ایک پولیس والے کو بھی انصار الشریعہ سے تعلق کے شبے میں گرفتار کیا گیا ہے۔ کراچی میں رینجرز کے سربراہ میجر جنرل محمد سعید نے مقامی میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے بتایا ہے کہ انصار الشریعہ نے رواں سال کے آغاز سے کراچی میں قتل و غارت کا سلسلہ شروع کیا اور شاہراہِ فیصل پر ایک فوجی افسر کے قتل کی ذمہ داری بھی قبول کی۔

پڑھا گیا 549 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

حزب اللہ کیوں کھٹکتی ہے! ایاز میر

حزب اللہ کیوں کھٹکتی ہے! ایاز میر

حزب اللہ کے گناہوں کی فہرست بہت لمبی ہے۔ پہلی بات یہ کہ اُس کا تعلق شیعہ مسلک سے ہے۔ یہ امر بھی قابلِ معافی ہوتا اگر یہ لبنانی تنظیم اتنی جنگجو (milit...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org