تازہ ترین

کراچی: سینٹرل جیل سے فرار 2 دہشتگرد افغانستان پہنچ گئے

کیٹیگری پاکستان
Thursday, 14 September 2017


شیعیت نیوز : کراچی سینٹرل جیل سے فرار ہونے والے دہشتگرد چمن کے راستے افغانستان پہنچ گئے۔ سی ٹی ڈی نے اپنی رپورٹ محکمہ داخلہ سندھ کو جمع کرا دی، ملزمان تین ماہ قبل سینٹرل جیل سے فرار ہوئے تھے۔

تفصیلات کے مطابق تین ماہ قبل کراچی کی سینٹرل جیل سے فرار ہونے والے خطرناک دہشتگرد افغانستان پہنچ گئے۔کاونٹرٹیرارزم ڈیپارٹمنٹ اور دیگر اداروں نے اپنی رپورٹ محکمہ داخلہ سندھ میں جمع کرادی۔ رپورٹ کے مطابق دہشتگرد شیخ ممتازعرف فرعون اور احمدعرف منا چمن کے راستے افغانستان فرار ہوئے۔ رپورٹ میں بتایا گیا کہ پولیس دہشتگردوں سے 30 گھنٹے پیچھے تھی۔ پولیس کو ایک روز گزرنے کے بعد فرار ہونے کا بتایا گیا تھا، دونوں دہشتگردوں کے تمام سہولت کاروں کو گرفتار کر لیا۔

واضح رہے دہشتگرد 13 اور 14 جون کی درمیانی شب سینٹرل جیل میں قائم جوڈیشل کمپلیکس کی عدالت سے سریا کاٹ کر با آسانی فرار ہوگئے تھے۔ خطرناک قیدیوں نے جیل میں ہی اپنی داڑھیاں بھی صاف کیں۔ پولیس کو باتھ روم سے بلیڈ، پلاس اور قینچی ملی تھی۔

پڑھا گیا 303 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

میرا بابا کب آئے گا۔۔۔ !!!

میرا بابا کب آئے گا۔۔۔ !!!

یہ سوال ہے جو ہر وہ بچہ کرتا ہے جس کے بابا اس ریاست کے سفید و سیاہ کے مالک بنے ہوئے افراد کی غفلت، نا اہلی، غلط پالیسیوں اور ملک سے زیادہ ذاتی و خاندا...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org