بھارتی فورسز کی جانب سے کشمیریوں کیخلاف کیمیائی ہتھیاروں کے استعمال کا انکشاف

کیٹیگری متفرقہ
Wednesday, 29 November 2017


مقبوضہ کشمیر میں مسلمانوں کے خلاف بھارت اور اسرائیل کا گٹھ جوڑ بے نقاب ہوگیا۔ قابض بھارتی فوج کی جانب سے کشمیریوں کے خلاف کیمیائی ہھتیاروں کے استعمال کا انکشاف ہوا ہے۔ بھارتی فوجی نہتے کشمیریوں کے خلاف فاسفورس بم استعمال کر رہی ہے۔

مقبوضہ وادی میں بھارتی فورسز کے کشمیری مسلمانوں کے خلاف انتہائی گھنائونے اور سفاکانہ اقدامات سامنے آئے ہیں۔ بھارتی سیکیورٹی فورسز نے کشمیریوں کے خلاف کیمیائی ہتھیاروں کا استعمال شروع کردیا۔

بھارتی فوج اسرائیل سے تربیت لینے کے بعد کشمیریوں کے گھروں کو تباہ کرنے کے لئے وائٹ فاسفورس بموں کا استعمال کر رہی ہے۔ اسرائیل نے ایسا ہی حربہ غزہ پر حملے کے دوران استعمال کیا تھا اور محسوس ہوتا ہے یہ کیمیائی ہتھیار بھی اسرائیل نے بھارت کو فراہم کئے ہیں۔

حالیہ کارروائی میں انڈین فورسز نے ضلع پلوامہ میں 4 گھروں کو تباہ کردیا جس میں 3 کشمیری شہید ہوئے جن کی لاشیں جھلسی ہوئی اور ناقابل شناخت ہوچکی تھیں۔ 14 اکتوبر 2017 کو ضلع پلوامہ کے گائوں لتار میں بھارتی فوج نے ایک گھر کا محاصرہ کرکے 2 کشمیری نوجوانوں وسیم احمد شاہ اور نثار احمد میر کو شہید کردیا۔

ان نوجوانوں کو پہلے گولیاں ماری گئیں پھر ان کی لاشوں کو کیمیائی طریقے سے جلا دیا گیا۔

پڑھا گیا 278 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org