تازہ ترین

حکومت عراق آئندہ ہفتے داعش کے خاتمے کا اعلان کرے گئی

کیٹیگری عراق
Monday, 04 December 2017


حکومت عراق کا کہنا ہے کہ ملک بھر سے داعشی دہشت گردوں کی شکست اور خاتمے کا اعلان کرنے کے لئے ایک عظیم الشان فوجی پریڈ کا انعقاد کیا جارہا ہے۔

ذرائع کے مطابق عراقی مسلح افواج، پولیس اور عوامی رضاکار فورسز کے خصوصی چاک و چوبند دستے اگلے ہفتے ایک عالی شان پریڈ کا انعقاد کررہے ہیں جس میں ملک بھر میں داعشی دہشت گردوں کی شکست اور خاتمے کا اعلان متوقع ہے۔

واضح رہے کہ اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر حسن روحانی نے بھی عراق اور شام میں درندہ صفت داعش کی ذلت آمیز شکست اور نابودی پر امام خامنہ، ایران کی مسلح افواج سمیت عراق اور شام کے عوام کو مبارکباد دی تھی۔

اس سے پہلے سپاہ پاسداران کی قدس بریگیڈ کے سربراہ جنرل قاسم سلیمانی نے رہبر معظم امام خامنہ ای کے نام اہم پیغام جاری کرتے ہوئے داعش کے مکمل خاتمے کا اعلان کیا تھا۔

خیال رہے کہ اسلام کے نام پر داعشی دہشت گردوں نے عراق اور شام کے بنیادی ڈھانچوں کو تباہ کردیا ہے اور ہزاروں بے گناہ مسلمانوں کا نہایت بے دردی سے قتل عام کیا ہے۔

وزیراعظم حیدرالعبادی کا کہنا ہے کہ ملک بھر کے تمام چھوٹے بڑے شہروں سے درندہ صفت داعش کا مکمل طور پر صفایا کردیا گیا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اب صحرا کے علاوہ ملک کے کسی بھی علاقے میں داعش کے ساتھ کوئی جنگ نہیں ہورہی کیونکہ ملک کو داعش کے ناپاک وجود سے مکمل طور پر پاک کردیا گیا ہے۔

حیدرالعبادی کا کہنا تھا عراق کے صحراؤں میں موجود داعشی خفیہ پناہ گاہوں کو تیزی کے ساتھ تباہ کئے جارہے ہیں جس کی نابودی کے بعد پورے ملک سے داعش کے خاتمے کا اعلان کیا جائے گا۔

پڑھا گیا 107 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

مسئلہ فلسطین اور بانی پاکستان کا واضح موقف

مسئلہ فلسطین اور بانی پاکستان کا واضح موقف

بانی پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح رہ کا 65 واں یوم وفات نہایت عقیدت و احترام کے ساتھ منایا گیا۔ اس موقع پر قائداعظم محمد علی مختلف طبقہ فکر سے تعلق...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org