تازہ ترین

قدس کی آزادی کے لئے مسلمانوں کے درمیان اتحاد ضروری ہے،آیت الله نوری همدانی

کیٹیگری ایران
Tuesday, 19 December 2017


تہران (مانیٹرنگ ڈیسک) ایران کی معروف دینی درسگاہ کے استاد نے قدس کو عالم اسلام کا بنیادی مسئلہ اور غاصبوں کے ہاتھ سے قدس کی رہائی کے لئے مسلمانوں کے درمیان اتحاد کو ضروری امر قرار دیتے ہوئےفرمایا ہے کہ صیہونی غاصبین سے القدس کو آزاد کرانے کا واحد راستہ جہاد ہے ۔

استاد’’ حسین نوری همدانی‘‘ نے کہا کہ قرآن کریم میں یہودی قوم کی جتنی مذمت و شدید تنقید کی گئی ہے کسی قوم کی نہیں ہوئی ہے ۔

آپ نے وضاحت کرتے ہوئے فرمایا کہ قرآن کریم نے ان سب مسائل جیسے یہود کی مسلسل و برابر عہد شکنی ، الٰہی احکامات و آیات کو قبول نہ کرنا اور انکار کرنا ، پیغمبروں کو قتل کرنا اور ان کی قسی القلبی کی طرف اشارہ کیا ہے ۔

استاد’’ حسین نوری همدانی‘‘ نے تاکید کرتے ہوئے فرمایا کہ اگر مسلمانوں میں اتحاد ہوتا تو یہ غاصب حکومت نہ وجود میں آتی اور نہ اسوقت بہت سارے لوگوں کو بے گھر ہونا پڑتا اورنہ بچے و عورتوں کو شہید کیا جاتا اورنہ ہی القدس سامراجی حکومت کے مرکز میں تبدیل ہوتا ۔

آپ نے فرمایا کہ قدس اور مسجد اقصی تمام مسلمانوں سے متعلق ہے اور عالم اسلام کو چاہیئے کہ اتحاد کے ساتھ صیہونی حکومت کے مقابلہ میں کھڑے ہوں ۔موصوف عالم دین نے فرمایا کہ جب تک صیہونی حکومت خطے میں موجود ہے لوگوں کو سکون و آرام اور عزت و اطمینان حاصل نہیں ہوگا ۔

حضرت آیت الله نوری همدانی نے اپنی تقریر کے اختمامی مراحل میں فرمایا کہ اس وقت قدس شریف کا مسئلہ مسلمانوں کے لئے بنیادی مسئلہ ہے اور مسلمانوں کو چاہیئے کہ اپنے اتحاد کے ذریعہ اسلام سے متعلق قدس شریف کو صیہونیوں کے ہاتھ میں باقی رہنے کی اجازت نہ دیں اور اگر مسلمان عزت ، عظمت ، اور قدرت و طاقت چاہتے ہیں تو جہاد کے علاوہ اس کے حصول کے لئے کوئی راستہ نہیں ہے۔

پڑھا گیا 138 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

امریکی انتقام سے حماس کا موقف کمزور نہیں ہوگا: فوزی برھوم

امریکی انتقام سے حماس کا موقف کمزور نہیں ہوگا: فوزی برھوم

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) اسلامی تحریک مزاحمت ’حماس‘ نے امریکی حکومت کی طرف سے عائد کردہ پابندیوں اور جماعت کی قیادت کو بلیک لسٹ کرنے کے اقدام...

مقالہ جات

سعودیہ میں فوجی دستوں کی تعیناتی

سعودیہ میں فوجی دستوں کی تعیناتی

آئی ایس پی آر کے ایک اعلان کے مطابق پاکستانی فوج کے مزید دستوں کو مشاورتی اور تربیتی مشن پر سعودی عرب میں تعینات کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ سعودی عرب م...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org