امریکا اربوں ڈالر کا ہتھیار آل سعود کو فروخت کررہا ہے آیت اللہ امامی کاشانی

کیٹیگری ایران
Friday, 22 December 2017


تہران کے خطیب جمعہ آیت اللہ امامی کاشانی نے اس ہفتے نماز جمعہ کے خطبوں میں کہا کہ یمنی فوج کے پاس جو میزائل ہے ان کے بارے میں ماہرین کا کہنا ہے کہ وہ ایران کا بنایا ہوا نہیں ہے اور ایسا کوئی ثبوت اور علامت بھی نہیں ہے کہ ایران نے کوئی میزائل یمن منتقل کیا ہو۔
آیت اللہ امامی کاشانی نے کہا کہ امریکا اربوں ڈالر کا ہتھیار آل سعود کو فروخت کررہا ہے تاکہ علاقے میں جنگ کے شعلے بھڑکتے رہیں اور یمن پر مسلسل بمباری ہوتی رہے لیکن اس کے باوجود کوئی بھی ملک اس پر اعتراض نہیں کر رہا ہے۔
انہوں نے کہاکہ ایران کے خلاف امریکی صدر ٹرمپ کے اقدامات کا مقصد علاقےمیں واشنگٹن کی ناکامیوں اور شکست پر پردہ ڈالنا ہے۔
تہران کے خطیب جمعہ نے اس بات کا ذکرکرتے ہوئے کہ ٹرمپ نے امریکی عوام کو ذلیل وخوار کیا ہے کہا کہ امریکی سفارتخانے کو تل ابیب سے بیت المقدس منتقل کرنے کا ٹرمپ کا فیصلہ کبھی بھی عملی نہیں ہوسکتا اور یہ محال ہے۔
انہوں نے کہا کہ امریکا ہمیشہ اسلام کے خلاف اقدامات کرتاہے اور سعودی عرب کے ساتھ مل کر داعش کو تشکیل دینے پر مبنی امریکی اقدامات اور اس کے بعد اسلام کے خلاف سازشیں کرنے کے تعلق سے دشمنوں کے منصوبے سبھی ناکام ہوگئے۔
تہران کے خطیب جمعہ آیت اللہ امامی کاشانی نے اس بات کا ذکرکرتے ہوئے کہ اسلام دشمن طاقتیں آج ایران کے خلاف ایک ہوگئی ہیں کہا یہ اسلام دشمن طاقتیں ایرانی سرزمین یا ایرانی عوام کی ذات کےخلاف متحد نہیں ہوئی ہیں بلکہ یہ اسلامی جمہوری نظام ، اسلام، اور ایرانی عوام کے ایمان۔ شجاعت اور عقائد و بصیرت کی دشمن ہیں۔

 

پڑھا گیا 471 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

مغالطوں کے دور میں سوچ کا درست زاویہ

مغالطوں کے دور میں سوچ کا درست زاویہ

مجھے یہ لکھنے میں کوئی باک نہیں کہ تحریک پاکستان جب چل رہی تھی تو تمام مسلمان (شیعہ و سنی) مل کر کام کر رہے تھے اور قیام پاکستان کی مرکزی قیادت شیعہ و...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org