تازہ ترین

سعودی حکومت اسلامی دنیا میں منفی کردار اداکررہی ہے ،ترک ماہر تعلیم

کیٹیگری سعودی عرب
Thursday, 04 January 2018


انقرہ (مانیٹرنگ ڈیسک) ترکی کی استنبول یونیور سٹی میں سیاسیات کے ایک سینئر پروفیسر ’’کنیت اقالین ‘‘ نے کہا کہ سعودی عرب اسلامی دنیا میں ایک منفی اور تباہ کن کردار ادار کررہا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ خلیجی ممالک بشمول متحدہ عرب امارات اور بحرین بھی اپنی پالیسیوں میں سعودی عرب کی پیروی کررہے ہیں ۔انہوں نے تاکید کی کہ مسلم دنیا کے مسائل سے متعلق ریاض کو اپنا راستہ بدلنے کی ضرورت ہے ۔انہوں نے کہا کہ سعودی حکام نے مسٗلہ قدس کی بجائے یمن کی عوام کا قتل عام کرنے پر اپنی توجہ مرکوز کر رکھی ہے ۔

موصوف پروفیسر نے کہا کہ ریاض کو یہ فیصلہ کرنا چاہئے کہ کیا اسے امریکی وصیہونی دشمن کے ساتھ تعاون جاری رکھنا چاہئے کہ نہیں ۔

انہوں نے کہا کہ ان دونوں ممالک کے ساتھ تعلقات مضبوط کرکے عالم اسلام میں سعودی حکام کے خلاف روزانہ کی بنیاد پر نفرت میں اضافہ ہورہا ہے ۔

القدس کو اسرائیلی دارالحکومت قرار دینے کے ٹرمپ کے فیصلے کی طرف اشارہ کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ مسلم دنیا نے اس اقدام کے خلاف جو مؤقف اپنایا وہ قابل ستائش ہے ۔ترک تجزیہ نگارنے کہا کہ مسلم ریاستوں نے ٹرمپ کے فیصلے کے خلاف ایک واضح مؤقف اپنایا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسلامی ممالک اور امن و سلامتی کے علمبردار ممالک نے دکھا دیا کہ وہ امریکی غنڈہ گردی اور نا انصافیوں پر خاموش رہنے والے نہیں ہیں ۔

پڑھا گیا 152 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

حماس نے جدید میزائل تیار کرلیا، اسرائیل میں تشویش

حماس نے جدید میزائل تیار کرلیا، اسرائیل میں تشویش

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) صیہونی حکومت کے فوجی ذرائع نے حماس کی میزائل طاقت کو اسرائیل کے آئرن ڈوم سسٹم کے لیے انتہائی خطرناک قرار دیا ہے۔ ز...

مقالہ جات

امریکہ، افغانستان میں داعش کی موجودگی کا حقیقی سبب

امریکہ، افغانستان میں داعش کی موجودگی کا حقیقی سبب

تحریر: پیر محمد ملا زہیافغانستان میں سکیورٹی بحران کی شدت میں اضافے سے جس ملک کو سب سے پہلے فائدہ حاصل ہو گا وہ امریکہ ہے۔ کیونکہ افغانستان میں بحران ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org