بحرینی حکومت حقوق کارکنوں اور ان کے رشتہ داروں کو ہراساں اورتشدد کا نشانہ بنانا فوری بند کرے,انسانی حقوق تنظیموں

کیٹیگری مشرق وسطی
Thursday, 04 January 2018


منامہ: بحرینی انسانی حقوق تنظیموں نے بحرین کے سرگرم کارکنوں اور ان کے رشتہ داروں کو سیکورٹی اداروں کی جانب سے ہراساں اور نشانہ بنانے کی شدید مزمت کی ہے ۔

بحرین سنٹر فار ہیومن رائٹس اینڈ ڈیموکریسی، بحرین فورم برائے انسانی حقوق،یورپی بحرین تنظیم برائے انسانی حقوق اور خلیج انسٹی ٹیوٹ آف ڈیموکریسی اور انسانی حقوق نے بحرینی سیکورٹی فورسز کی جانب سے انسانی حقوق کے ممتاز رہنما احمد سلطان کے بھائی یونس کے ساتھ کی جانے والی جسمانی زیادتی اور بدسلوکی بارے رپورٹ جاری کی ہے ۔

جس میں کہا گیا ہے کہ بحرینی پولیس نے26اکتوبر کو تفتیش کے دوران احمد سلطان کے بھائی یونس پر نہ صرف جسمانی اور نفسیاتی طور پر بے رحمانہ تشدد کیا بلکہ انہیں جنسی طور پر زیادتی کا نشانہ بھی بنایا۔

دوران تفتیش ان کے بھائی سمیت بحرین کے سرگرم کارکنوں کی سرگرمیوں کے بارے پوچھ گچھ کی جاتی رہی ان کے بھائی احمد سلطان جو فی الحال فرانس میں رہ رہے ہیں۔ تفتیش کے بعد طاہر علاوی نامی تفتیشی افسر نے یونس کو نہ صرف ڈرایا دھمکایا گیا بلکہ اسے ملک سے فرار ہونے کیلئے بھی مجبور کیا۔

انسانی حقوق گروپوں نے مطالبہ کیا کہ منامہ اپنے حقوق کے لئے پر امن مظااہرین کے خلاف جاری سیاسی انتقامی کاروائیاں فوری بند کرے اور یونس سے متعلق واقعہ میں حقیقی تحقیقات کروا کے واقعہ کے ذمہ داروں کو کیفر کردار تک پہنچائے۔

پڑھا گیا 171 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

سیاست اور سماجیات دونوں سے تعلق رکھنے والی ایک ایسی اصطلاح ہے جوریاست پر غیر منتخب انتظامی کنٹرول کو بیان کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ۔یہ ایک ایسا...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org