ہم سب پر واجب عینی ہے کہ اس نظام کی حفاظت کریں،آیت اللہ جوادی آملی

کیٹیگری ایران
Wednesday, 10 January 2018


تہران (مانیٹرنگ ڈیسک) آیت اللہ جوادی آملی نے کہا ہے کہ ہم سب پر واجب عینی ہے کہ اس نظام کی حفاظت کریں۔ آیت اللہ جوادی آملی نے اپنے خطاب کے دوران انقلاب اسلامی کی حفاظت کو واجب عینی قرار دیتے ہوئے کہا کہ خیال رکھنا، یہ نظام آسانی سے حاصل نہیں ہؤا اور آسانی سے پلٹ کر نہیں جائے گا۔ اگر معاذ اللہ اس نظام کو تھوڑا سا بھی نقصان پہنچا تو ماضی کی تمام تر لعنتیں ہمارے دامنگیر ہوجائیں گی (کیونکہ) یہ نظام اللہ کی امانت ہے ، روز قیامت تک جو بھی مسلمان آئے گا اس کی لعنت ہمارا دامن پکڑتی رہے گی۔

انہوں نے کہا: ہمارا نظام صفوی نظام نہیں ہے کہ اگر چلا جائے تو قاجاری نظام آجائے، یا قاجاری نظام نہیں ہے کہ اگر چلا جائے تو زندی نظام آجائے، یا زندی نظام نہیں ہے کہ اگر چلا جائے تو قاجاری نظام آجائے اور اس کے بعد پہلوی نظام آجائے، یہ نظام اگر چلا جائے تو پلٹے گا نہیں۔

مفسر قرآن آیت اللہ جوادی آملی نے مزید کہا: ہم سب پر واجب عینی ہے کہ اس نظام کی حفاظت کریں، جو بھی کام اس نظام کی کمزوری کا باعث بنے، تفرقے اور انتشار کا باعث بنے، نفاق اندازی کا باعث بنے، خدا نخواستہ اس بات کا باعث بنے کہ دشمن اپنی للچائی نظریں اس پر جما دیں، تو یہ حرام ہے۔

پڑھا گیا 319 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

مغالطوں کے دور میں سوچ کا درست زاویہ

مغالطوں کے دور میں سوچ کا درست زاویہ

مجھے یہ لکھنے میں کوئی باک نہیں کہ تحریک پاکستان جب چل رہی تھی تو تمام مسلمان (شیعہ و سنی) مل کر کام کر رہے تھے اور قیام پاکستان کی مرکزی قیادت شیعہ و...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org