ٹرمپ کیساتھ آل ‌سعود کا رقص شمشیر قدس پر چڑھائی کا سبب ہے،شیخ نبیل قاووق

کیٹیگری لبنان
Wednesday, 10 January 2018


بیروت (مانیٹرنگ ڈیسک) حزب الله کی مرکزی کونسل کے رکن ’’حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق‘‘نے سعودیہ کی سیاست کو خطرناک قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ ٹرمپ کیساتھ آل ‌سعود کا رقص شمشیر قدس پر چڑھائی کا سبب ہے ۔

انہوں نےکہاکہ تکفیریوں نے دنیا کے سامنے اسلام کی بدترین تصویر پیش کی ، بم بلاسٹ گاڑیاں ، خودکش افراد کے حملے ، مسجدوں ، چرچ ، امام بارگاہ اور مارکیٹوں میں بم بلاسٹ تو کئےمگر غاصب صہیونیت کے خلاف کچھ بھی نہیں کیا ۔

انہوں نے کہا کہ اس کی وجہ یہ ہے کہ جولان میں تکفیریوں کے پاس سے برآمد ہونے والی غذا، اسلحہ اور جنگی اسباب وسائل تمام کا تمام غاصب صہیونیت کا فراہم کردہ ہے ، نیتن یاہو بھی داعش اور جبہت النصرۃ کی مدد کو اپنے لئے باعث فخر بتاتے ہیں ۔

سرزمین لبنان کے عالم دین نے کہا کہ عالم اسلام کی سب سے بڑی مشکل حرمین شریفین ہے کہ جسے محبت و مہربانی اور مسلمانوں کے درمیان مصالحت و گذشت کا مرکز ہونا چاہئے وہ فتنے و اختلافات کے مرکز میں تبدیل ہوچکا ہے کیونکہ اس ملک کے حکام نے اُمت اسلامیہ کے دشمنوں کا استقبال کیا ، اربوں ڈالر کا تحفہ انہیں پیش کیا اور ان سے اربوں ڈالر کے معاملات کے معاہدے کئے گئے ۔

انہوں نے امریکی صدر جمہوریہ ڈونالڈ ٹرمپ کے ساتھ سعودی حکمراں کے رقص شمشیر کو ان کے جری ہونے کا سبب قرار دیتے ہوئے کہا کہ اگر سعودیہ نے دیگر عرب ممالک کے بادشاہوں اور امراء کو ریاض میں یکجا کر کے ٹرمپ کے ہاتھوں پر بیعت نہ کرائی ہوتی تو عرب ملتوں کی عزت و آبرو نہ جاتی اور ان کے جزبات مجروح نہ ہوتے ۔

پڑھا گیا 354 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

سیاست اور سماجیات دونوں سے تعلق رکھنے والی ایک ایسی اصطلاح ہے جوریاست پر غیر منتخب انتظامی کنٹرول کو بیان کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ۔یہ ایک ایسا...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org