ہندوستان اسرائیل سے سفارتی تعلقات ختم کرے: مولانا سید کلب جواد نقوی

کیٹیگری متفرقہ
Saturday, 13 January 2018


اسرائیل کے وزیراعظم نتن یاہو کے متوقع ہندوستان دورے پر مجلس علماء ہند کے جنرل سکریٹری و امام جمعہ مولانا سید کلب جواد نقوی نے سخت تنقید کی۔

مولانانے اپنے بیان میں کہاکہ ہمارے ملک کو معلوم ہونا چاہئے کہ اگر کوئی بدترین دوست ہوسکتاہے تو وہ اسرائیل ہے۔

مولانانے کہاکہ ہندوستان میں دہشت گردانہ واقعات کا سلسلہ تب سے شروع ہواہے جب سے یہاں اسرائیلی سفارتخانہ کھلا ہے۔ اگر ہندوستان دہشت گردی سے نپٹنا چاہتا ہے تو پہلے اسرائیل سے سفارتی تعلقات کو ختم کرنا ضروری ہے کیونکہ عالمی دہشت گردی کا بانی اسرائیل ہے۔

مولانانے کہاکہ اسرائیل کسی کا دوست نہیں ہوسکتا کیونکہ اسکا منصوبہ پوری دنیا پر حکمرانی کاہے۔ اس وقت دنیا میں جہاں بھی دہشت گردی ہورہی ہے اسکے پیچھے اسرائیل اور اسکے زرخرید غلام اور تربیت دی گئی تنظیمیں ہیں۔

مولانا نے اپنے بیان میں حکومت ہندوستان سے مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ ہم اپنی حکومت سے اپیل کرتے ہیں کہ اسرائیل سے دوستی ختم کی جائے کیونکہ ہمارا ملک ہمیشہ فلسطینی مظلوموں کا حامی رہاہے اور غاصب اسرائیل نے فلسطینیوں پر ظلم و بربریت کی انتہا کررکھی ہے۔

نماز جمعہ کے خطبہ سے قبل مولانا رضا حیدر نے بھی اپنی تقریر میں نتن یاہو کے دورۂ بھارت کی مذمت کی اور حکومت ہند سے مطالبہ کیاکہ اسرائیل سے سفارتی تعلقات ختم کئے جائیں کیونکہ اسرائیل ایک دہشت گرد اور غاصب ملک ہے۔

پڑھا گیا 621 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطین کے دو ریاستی حل پر مذاکراتی عمل کا انحصار سیاسی صورت حال سے وابستہ ہے

فلسطین کے دو ریاستی حل پر مذاکراتی عمل کا انحصار سیاسی صورت حال سے وابستہ ہے

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق جرمن چانسلرانجیلا مرکل نےفلسطین کے صدر محمودعباس سے بات چیت میں کہا کہ فلسطینی مہاجرین کی امدادی ایجنسی کی سرگرمیاں بحا...

مقالہ جات

اربعین میں پیدل کربلا کی زیارت کا ثواب

اربعین میں پیدل کربلا کی زیارت کا ثواب

اربعین یا چالیس ایک ایسا عدد ہے جو بڑ ی خصوصیتوں کاحامل ہے مثلاً زیادہ ترانبیاء چالیس سال کی عمر میں مبعوث بہ رسالت ہوئے، موسیٰ (ع) اور خدا کی خصوصی م...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org