یمن جنگ سعودی عرب کی تاریخ کی ایک بدترین جنگ ثابت ہوئی ہے،لبنانی کالم نگار

کیٹیگری لبنان
Thursday, 18 January 2018


بیروت (مانیٹرنگ ڈیسک) لبنان کے ایک معروف کالم نگار ’’حسن حرداد ‘‘نے اپنے ایک مختصر مضمون کہ جسے لبنانی آن لائن روزنامہ البنا نے شائع کیا ہے میں لکھاہے کہ سعودی عرب نے یمن میں جو معرکہ شروع کیا ہے اس سے خود سعودی شاہی خاندان کیلئے بڑے مسائل پیدا ہوئے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ آل سعود رژیم نے یمن کو امریکی سعودی محور سے الگ ہونے سے روکنے اور اس ملک کو اقتصادی وسیاسی طورپر مضبوط ہونے سے روکنے کیلئے یمن پر لشکر کشی کی تاہم یہ جنگ اب سعودی عرب کیلئے مہنگی ثابت ہورہی ہے جس میں سعودی عرب کو وسیع پیمانے پر مالی وجانی نقصان اُٹھانا پڑ رہا ہے۔

انہوں نے لکھاکہ اگر یمن کی موجودہ صورتحال کا جائزہ لیا جائے تو واضح ہوجاتا ہے کہ تین سالوں کی مسلسل بمباری کے باوجود سعودی عرب یہ جنگ ہار چکا ہے جسے آل سعود اوراسکے اتحادیوں نے چند ہفتوں میں مکمل کرنے کی یقین دہانی کرائی تھی ۔

انہوں نے لکھاکہ یمن جنگ سعودی عرب کیلئے تاریخ کی سب سے بدترین جنگ ثابت ہورہی ہے اوراس کے باعث سعودی عرب کا خزانہ بھی خالی ہورہا ہے۔

انہوں نےمزید کہاکہ یمن پر مسلسل سعودی بمباری اوراس ملک کے سیاسی حل کو مسترد کئے جانے سے سعودی عرب کا اقتصادی وسماجی ڈھانچہ ڈگمگا رہا ہے کیونکہ ریاض حکومت عوام پر نیا اقتصادی دباؤ ڈال کر ان سے طرح طرح کے ٹیکسز وصول رہی ہے۔

واضح رہےکہ یمن پر سعودی عرب کے وحشیانہ جرائم کی عالمی سطح پر مذمت کی جا رہی ہے لیکن آل سعود حکومت، عالمی برادری کے احتجاج کی پرواہ کئے بغیر اپنے حملے جاری رکھے ہوئے ہے۔

سعودی عرب اور اس کے اتحادیوں نے یمن کے عوام کی انقلابی تحریک کو کچلنے اور معزول صدر منصور ہادی کو دوبارہ اقتدار میں لانے کے بہانے یمن پر جارحانہ حملے شروع کئے تھے۔

پڑھا گیا 434 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org