سعودی عرب- پاکستان میں تربیتی ادارے قائم کرے گا،وزارت خارجہ

کیٹیگری پاکستان
Thursday, 18 January 2018


شیعیت نیوز: پاکستانی افرادی قوت کو سعودی عرب بھیجنے سے متعلق ترجمان دفتر خارجہ ڈاکٹر محمد فیصل کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کی جانب سے پاکستان میں تربیتی ادارے قائم کیے جائیں گے تاکہ انسانی وسائل کی ضروریات کو پورا کرنے میں مدد مل سکے۔ انہوں نے بتایا کہ بیرون ملک مقیم پاکستانی اور انسانی وسائل کی ترقی کی وزارت کا ایک وفد بھی آئندہ ہفتے سعودی عرب کا دورہ کرے گا جبکہ این اے وی ٹی ٹی سی کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر کو بھی سعودی عرب مدعو کیا گیا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کی جانب سے پاکستانیوں کو ویزے کی فراہمی میں آسانی اور ویزے کی فیس میں کمی پر بھی آمادگی ظاہر کی گئی ہے۔

واضح رہے کہ سعودی عرب کی جانب سے پاکستان میں جہاں کہیں بھی انوسیٹمنٹ کی وہاں سے شدت پسندی اور فرقہ واریت کو لازمی ہوا دی گئی ہے، کیونکہ سعودی عرب میں ایک وہابی شدت پسند نظریات پر مبنی حکومت قائم ہے جو دنیا بھر میں دہشتگردی کو فروغ دے رہی ہے۔

دوسری جانب وزارت خارجہ کو سعودی عرب کی جانب سے تربیتی مراکز قائم کرنے سے ہزاروں پاکستانی ملازمین کی بلاجواز بے دخلی پر باز پرس کرنی چاہئے ۔

پڑھا گیا 174 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

سال 2018ء امریکی سامراجی بلاک اور اس کے پسندیدہ قریبی اتحادیوں کے لئے نئی مشکلات کے ساتھ شروع ہوا ہے۔ اپنی تمام تر سازشوں اور چالاکیوں کے باوجود امریک...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org