غزہ اور لبنان پر قبضے کے لیے اسرائیلی فوج کی خصوصی ٹریننگ

کیٹیگری دنیا
Monday, 22 January 2018


شیعت نیوز (مانیٹرنگ ڈیسک) اسرائیلی فوج نے بتایا ہے کہ اس نے فوجیوں کو فلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی اور جنوبی لبنان کےدیہات پر ہنگامی حالت میں قبضہ کرنے کی تربیت دینے شروع کی ہے۔

خیال رہے کہ اسرائیل نے سنہ 2005ء غزہ کی پٹی سے فوج نکال لی تھی جب کہ جنوبی لبنان سے بھی اسرائیلی فوج کو کئی سال قبل نکال گیا تھا۔

اسرائیلی فوج کی طرف سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ رواں ہفتے اس حوالے سے ہونے والی خصوصی فوجی مشقوں میں توپ خانے، انجینیرنگ بریگیڈ،آرٹلری اور بری فوج کی دیگر یونٹوں کے اہلکار حصہ لیں گے۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ مشقوں میں حصہ لینے والے فوجیوں کو غزہ کی پٹی اور جنوبی لبنان کے دیہات پر قبضہ کرنے کی تربیت دی جائے گی۔

خیال رہے کہ اسرائیلی فوج روز مرہ کی بنیاد پر مشقیں جاری رکھتی ہے۔ یہ پہلی بار نہیں کہ اسرائیل نے غزہ کی پٹی پر قبضے کے تناظر میں فوجیوں کو تربیت دینے کا سلسلہ شروع کیا ہے۔

پڑھا گیا 276 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے دو فلسطینی شہید

اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے دو فلسطینی شہید

غزہ پٹی میں واپسی مارچ پر اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے زخمی ہونے والے دو فلسطینی نوجوان احمد علی قطوش اور محمد بکر ابوطاحون زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے شہی...

مقالہ جات

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل در حقیقت مسئلہ فلسطین کے حل کے لئے ایک نیا نقطہ نظرہے جسے امریکی صدر ٹرمپ نے پیش کیا ہے اور اس نقطہ نظر کو امریکی اتحادی عرب ممال...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org