امریکی نمائندہ کے بیانات دشمنی پر مبنی ہیں،حماس

کیٹیگری مقبوضہ فلسطین
Tuesday, 30 January 2018


مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) حماس نے ،امریکہ کے صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے بین الاقوامی مذاکرات کے نمائندہ خصوصی جیسن گرین بلیٹ کے بیانات کو مخاصمانہ قرار دیا ہے۔

حماس کے ترجمان فیوضی برہوم نے جاری کردہ تحریری بیان میں گرین بلیٹ کے ٹویٹر بیان کا حوالہ دیا ہے کہ جس میں انہوں نے حماس کے اپنے مالی وسائل کو غزہ کے عوام کی مدد کے لئے خرچ کرنے کی بجائے میزائلوں اور سرنگوں پر لُٹانے کا دعوی کیا ہے۔

فیوضی برہوم نے کہا ہے کہ یہ بیانات دشمنی پر مبنی ہیں اور قابض فورسز کے فلسطینیوں کے خلاف سرزد کردہ جرائم اور حق تلفیوں کی پردہ پوشی کے لئے جاری کئے جا رہے ہیں۔

برہوم نے مزید کہا ہے کہ ان بیانات کا مقصد امریکی انتظامیہ کے، غزہ میں، اسرائیل کی دہشت گردانہ اور تشدد آمیز کاروائیوں کی پشت پناہی کرنے کی پردہ پوشی کرنا ہے۔

دوسری طرف اسرائیل روزنامے یڈوٹ آہرونوٹ نے بھی گرین بلیٹ کے غزہ میں یہودی کمیونٹی کے ساتھ ملاقات کرنے کی خبر شائع کی ہے تاہم مذکورہ ملاقات کے وقت کے بارے میں کوئی معلومات فراہم نہیں کیں۔

خبر کے مطابق گرین بلیٹ نے اسرائیلی حکومت کے دریائے اردن کے مغربی کنارے کے امور کے کوآرڈینیٹر ‘یوآو موردیچائی ‘اور فوجی حکام کے ساتھ ملاقات کی۔

پڑھا گیا 213 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

سیاست اور سماجیات دونوں سے تعلق رکھنے والی ایک ایسی اصطلاح ہے جوریاست پر غیر منتخب انتظامی کنٹرول کو بیان کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ۔یہ ایک ایسا...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org