ہم آل سعود کے منصوبوں کے خلاف کھڑے ہیں حزب اللہ

کیٹیگری لبنان
Thursday, 01 February 2018


بیروت (مانیٹرنگ ڈیسک) لبنان کی اسلامی تحریک مقاومت حزب اللہ کے ایک سینئر عہدیدار نے کہا ہےکہ ہم ہمیشہ سعودی عرب کے گھناؤنے منصوبوں لبنان ،شام ،عراق اوریمن کے خلاف اس کی سازشوں اورصیہونی رژیم کےساتھ تعلقات کی بحالی کی اس کی کوششوں کے خلاف کھڑے رہیں گے ۔

ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے حزب اللہ کی ایگزیکٹو کونسل کے چیرمین ’’ حجت الاسلام سید ہاشم صفی الدین ‘‘نے کہاکہ ہم ہمیشہ سعودی عرب کے گھناؤنے منصوبوں لبنان ،شام ،عراق اوریمن کے خلاف اس کی سازشوں اورصیہونی رژیم کےساتھ تعلقات کی بحالی کی اس کی کوششوں کے خلاف کھڑے رہیں گے ۔

انہوں نے بعض گروہوں کی طرف سے صیہونی دشمن کےساتھ تعلقات بحال کرنے کی کوششوں کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہاکہ یہ گروہ کبھی بھی اسرائیل کے خلاف کھڑے نہیں ہوئے اورگذشتہ سالوں کےدوران انہوں نے غاصب رژیم کی بھرپور خدمت کی ہے۔

انہوں نے کہاکہ ان گروہوں کو لگتا ہے کہ دشمنوں کےساتھ تعلقات بحال کرکے امن کی بحالی ممکن ہے لیکن وہ 2000ء میں قابضین سے لبنان کی آزادی کا مشاہدہ کرچکے ہیں۔انہوں نے کہاکہ ہم مقبوضہ یروشلم کے خلاف امریکی واسرائیلی سازشوں کی مذمت کرتے ہیں ۔

انہوں نے مزید کہاکہ علاقے میں مقاومت کے خلاف سعودی حکام کے مؤقف کی کوئی حیثیت نہیں ہے۔

پڑھا گیا 282 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

سال 2018ء امریکی سامراجی بلاک اور اس کے پسندیدہ قریبی اتحادیوں کے لئے نئی مشکلات کے ساتھ شروع ہوا ہے۔ اپنی تمام تر سازشوں اور چالاکیوں کے باوجود امریک...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org