سعودی گرفتار قیدی شہزادے بن سلمان سے انتقام لینے کے در پے

کیٹیگری سعودی عرب
Saturday, 03 February 2018


ریاض (مانیٹرنگ ڈیسک) سعودیہ میں گزشتہ ماہ بھت سے شہزادے اور اہم افراد کو انسداد کرپشن کے نام پر پکڑا گیا اور بعد میں ڈیل کے بعد رہا کردیا گیا مگرالشرق کی رپورٹ کے مطابق لگ نہیں رہا کہ ان شہزادوں کے پیسے دے کر رہا ہوجانے سے یہ معاملہ ختم ہوجائیگا بلکہ۔۔۔اس رپورٹ میں آیا ہے کہ اس معاملے کے حل ہونے کے لئے وقت بہت آہستہ چل رہا ہے کیونکہ اکثر قیدی اپنے جرم کو قبول نہیں کر رہے اور اپنی آزادی کے بدلے پیسے دینے کو تیار نہیں۔ ان میں سے بعض تو یہ کہتے ہیں کہ پیسے دے کر رہا ہونا در اصل اقرار جرم کے مترادف ہے حالانکہ وہ ملکی اور بین الاقوامی سطح پر مشہور شخصیات ہیں۔

الشرق کی رپورٹ کے مطابق اکثر شہزادے ملکی اور بین الاقوامی سطح پر اونچی پوسٹوں پر رہ چکے ہیں جن میں سے بعض متعب بن عبداللہ نیشنل گارڈ کے وزیر، «ولید بن طلال» اور ریاض کے سابقہ امیر شہزادہ «ترکی بن عبداللہ» ہیں۔

اس جریدے کے مطابق، لگ نہیں رہا کہ ان شہزادوں کے پیسے دے کر رہا ہوجانے سے یہ معاملہ ختم ہوجائیگا بلکہ یہ بھی ممکن ہے کہ ان میں سے بعض بن سلمان سے بدلہ لینے کے لئے بھی پلاننگ کریں۔

ماہرین کے مطابق اگر یہ شہزادے رہا ہوگئے اور انہون نے انتقام لینے کا ارادہ کرلیا، تو ان کا یہ اقدام سعودیہ کے لئے ایک خوفناک زلزلے کی مانند ہوگا۔ کیونکہ ان افراد کی گرفتاری اور مشہور اور مقبول ترین ہونے کے باوجود ان پر کرپشن کے الزام کو وہ اپنے لئے بہت بڑی تہمت سمجھیں گے جس کو وہ آسانی سے معاف نہیں کرسکیں گے۔

 

پڑھا گیا 251 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

سال 2018ء امریکی سامراجی بلاک اور اس کے پسندیدہ قریبی اتحادیوں کے لئے نئی مشکلات کے ساتھ شروع ہوا ہے۔ اپنی تمام تر سازشوں اور چالاکیوں کے باوجود امریک...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org