عراق کی تعمیر نو اور سعودیوں کی امداد کے پس پردہ حقائق

کیٹیگری عراق
Tuesday, 06 February 2018


بغداد (مانیٹرنگ ڈیسک) کچھ وقت پہلے سعودیہ نے عراق کے صوبے الرمادی کے ایک شیخ کو مالی امداد کی پیشکش کی تھی جس کو انہوں نے رد کر دیا تھا۔یہ بات میڈیا پر آگئی، خدا ہی جانتا ہے کہ سعودیہ نے کتنے افراد کو پیسوں کی رشوت دی ہوگی۔

عراق کے الیکشن کے ساتھ ہی عراق کی تعمیر نو کی کانفرنس آپ کے لیے سوالیہ نشان نہیں ہے؟آپ کو کیا لگتا ہے کہ یہ پیسہ عراقی عوام تک پہنچ جائے گا؟ عراق اس علاقے میں ایک امیر ملک ہے، اسے مالی امداد کی ضرورت نہیں ہے، تو ظاہر ہے کہ یہ امداد خاص مقاصد کے لیے دی جا رہی ہے۔

اس پیسے کو ایک خاص سسٹم کے ذریعے خاص اداروں اور افراد کو دی جائے گی۔ سیاسی تجربیات سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ صرف وعدے ہیں اور ان پر عمل نہیں کیا جائے گا۔

عراق کے بارے میں ایک اہم بات یہ ہے کہ آئندہ عراق میں شیعوں میں جنگ ہوگی، اور یہ مسئلہ صرخی اور یمانی کی جانب سے بڑھایا جا رہا ہے، اور اس کا مقابلہ صرف حشد کے ذریعے ہی کیا جا سکتا ہے۔

امریکہ اور سعودیہ بھی حشد کو اپنے منصوبوں کے راستوں میں رکاوٹ سمجھتے ہیں، اور جمہوریت کا نام لے کر اسے ختم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔امید ہے کہ عراقی عوام اگلے الیکشن میں حشد کا ساتھ دے کر ان منصوبوں کو ناکام بنا دینگے۔

پڑھا گیا 401 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

سال 2018ء امریکی سامراجی بلاک اور اس کے پسندیدہ قریبی اتحادیوں کے لئے نئی مشکلات کے ساتھ شروع ہوا ہے۔ اپنی تمام تر سازشوں اور چالاکیوں کے باوجود امریک...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org