سعودی عرب نے اسرائیل جانے والے طیارے کے لئے اپنی فضائی حدود کھول دی

کیٹیگری سعودی عرب
Thursday, 08 February 2018


سعودی عرب نے بدھ سے پہلی بار اسرائیل جانے کے لئے ہندوستان کی قومی ہوائی کمپنی ایئر انڈیا کو اپنی فضائی حدود سے گذرنے اور استعمال کرنے کی اجازت دے دی ہے جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ ریاض اور تل ابیب کے تعلقات روز بروز بڑھتے جا رہے ہیں۔
صیہونی حکومت کے وزیراعظم نتنیاہو کے ایک مہینے قبل انجام پانے والے دورہ ہندوستان میں دونوں حکومتوں کے درمیان حمل و نقل کے شعبے میں معاہدہ ہوا تھا جس کے مطابق ہندوستان اور اسرائیل کے درمیان براہ راست پروازیں انجام پائیں گی۔
اس سے پہلے اسرائیل کی ہوائی کمپنی ایل ایل نے بھی صیہونی حکومت کے وزیرا‏عظم نتیاہو سے کہا تھا کہ ہندوستان تک پہنچنے کے لئے سعودی عرب کی فضائی حدود کا استعمال کرنے کی غرض سے سعودی حکومت سے اجازت لے لے۔
بعض عرب ملکوں منجملہ سعودی عرب نے گذشتہ مہینے کے دوران صیہونی حکومت کے ساتھ اپنے تعلقات کو کھل کر برقرارکرنے کی کوشش کی ہے جبکہ صیہونی حکومت مسلمانوں کی سب سے بڑی دشمن ہے۔

پڑھا گیا 309 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے دو فلسطینی شہید

اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے دو فلسطینی شہید

غزہ پٹی میں واپسی مارچ پر اسرائیلی فوج کی فائرنگ سے زخمی ہونے والے دو فلسطینی نوجوان احمد علی قطوش اور محمد بکر ابوطاحون زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے شہی...

مقالہ جات

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل در حقیقت مسئلہ فلسطین کے حل کے لئے ایک نیا نقطہ نظرہے جسے امریکی صدر ٹرمپ نے پیش کیا ہے اور اس نقطہ نظر کو امریکی اتحادی عرب ممال...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org