امریکا نے بارہا ایران سے طمانچے کھائے ہیں حجت الاسلام کاظم صدیقی

کیٹیگری ایران
Friday, 09 February 2018


تہران کے خطیب جمعہ حجت الاسلام کاظم صدیقی نے اسلامی جمہوریہ ایران کو نقصان پہنچانے کے تعلق سے امریکی سازشوں کا ذکرکرتے ہوئے کہا کہ امریکا اور اس کےاتحادیوں کو گذشتہ برسوں کے دوران ایران کی جانب سے بارہا طمانچے رسید ہوئے ہیں۔

حجت الاسلام کاظم صدیقی نے نماز جمعہ کے خطبوں میں کہا کہ امریکا، سعودی عرب اوراس کے اتحادی یہ سمجھ رہے تھے کہ دہشت گرد گروہ داعش کی تشکیل، عراقی کردستان کو عراق سے الگ، لبنان کا مسئلہ کھڑا کرکے اور ساتھ ہی استقامتی محاذ کو کمزور اورعراق پرقبضہ کرکے ایران کو الگ تھلگ کردیں گے، لیکن ایران نے رہبرانقلاب اسلامی کی درایت اور تدبیرکی بدولت امریکا اوراس کے اتحادیوں کو زوردار طمانچہ رسید کیا۔
حجت الاسلام کاظم صدیقی نے ایام اللہ عشرہ فجر کی مبارکباد پیش کرتے ہوئے اسلامی انقلاب کی کامیابی کو ایک معجزہ قراردیا اورکہا کہ ایٹمی، طبی، میزائلی نینو اور ایرو اسپیس کے ساتھ بہت سے دیگر میدانوں میں ایران کی ترقی و پیشرفت اسلامی انقلاب کا ہی ثمرہ ہے۔
تہران کے خطیب جمعہ نے کہا کہ اسلامی انقلاب کی کامیابی کی بدولت ایرانی عوام کو دوبارہ خود مختاری اور عزت و سربلندی نصیب ہوئی اور ایران عالمی لٹیروں سے محفوظ ہوگیا۔

پڑھا گیا 151 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

سال 2018ء امریکی سامراجی بلاک اور اس کے پسندیدہ قریبی اتحادیوں کے لئے نئی مشکلات کے ساتھ شروع ہوا ہے۔ اپنی تمام تر سازشوں اور چالاکیوں کے باوجود امریک...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org