تازہ ترین

ایران کی طاقت اوردنیا میں اس کا عظیم مقام اسلامی انقلاب کے ثمرات ہیں:عراقی مفتی اعظم

کیٹیگری عراق
Saturday, 10 February 2018


بغداد (مانیٹرنگ ڈیسک) عراق کے مفتی اعظم نے کہا ہے کہ ایران کی تمام میدانوں میں پیشرفت اس کی دفاعی صلاحیتیں اورفوجی طاقت ،عوام میں بیداری اسلامی انقلاب کے ثمرات ہیں اوراسلامی انقلاب نے آج نہ صرف علاقائی بلکہ بین الاقوامی سرحدیں عبور کی ہیں۔

ایک بیان میں عراقی مفتی اعظم ’’شیخ مہدی السمیدعی‘‘نےکہاکہ ایران کی تمام میدانوں میں پیشرفت اس کی دفاعی صلاحیتیں اورفوجی طاقت ،عوام میں بیداری اسلامی انقلاب کے ثمرات ہیں اوراسلامی انقلاب نے آج نہ صرف علاقائی بلکہ بین الاقوامی سرحدیں عبور کی ہیں۔

انہوں نے کہاکہ اسلامی انقلاب کی کامیابی کے بعد اسلامی جمہوریہ ایران پر آٹھ سالہ خطرناک جنگ مسلط کی گئی اس پر اقتصادی وسیاسی دباؤ ڈالا گیا اس کے باوجود اسلامی انقلاب کے نظریات نہ صرف اسلامی ممالک بلکہ مغربی ممالک تک پھیلتے گئے۔

انہوں نے کہاکہ اسلامی جمہوریہ ایران دشمنان اسلام کے خلاف فلسطین ،لبنان،عراق اورشام کےساتھ ساتھ دیگر ممالک کی بھی بھرپور حمایت کرتا رہا ہے۔

انہوں نے کہاکہ مسئلہ فلسطین اسلامی انقلاب کیلئے اتنہائی اہمیت رکھتا ہے کیونکہ بعض عرب حکومتیں فلسطینی کاز کے خلاف سازشوں میں مشغول رہی ہیں۔

عراقی مفتی اعظم نے کہاکہ اسلامی جمہوریہ ایران خطے کا پرامن ترین ملک ہے اوراس ملک کے دشمن بشمول امریکہ اورصیہونی حکومت اس کے داخلی معاملات میں مداخلت کرنے کی کوشش کررہے ہیں ۔

عراقی مفتی اعظم نے کہاکہ ایرانی عوام دشمنوں کےسازشوں سے بخوبی آگاہ ہیں اورتمام تر مسائل کے باوجود ایرانی قوم وقیادت مظلوم قوموں کی حمایت جاری رکھیں گے۔

پڑھا گیا 656 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org