تازہ ترین

کراچی: جعفریہ الائنس کے مقابلے میںشیعہ ڈیموکریٹس الائنس کا قیام

Published in پاکستان
Monday, 12 February 2018


شیعیت نیوز: کراچی میں گذشتہ دو دھائیوں سے ملت جعفریہ کے ذاکرین ، انجمنوں، قومی تنظیموں اور علماء کا مشترکہ پلٹ فارم جعفریہ الائنس موجود ہے جسکے خلاف گذشتہ ماہ قائم ھونے والا نیا گروپ " پاکستان شیعہ ڈیموکریٹس الائنس " کے نا م سے منظر عام پہ آگیا ہے جس میں کراچی سے تعلق رکھنے والے چند ذاکرین و شخصیات شامل ہیں۔

اطلاعات کے مطابق پاکستان شیعہ ڈیموکریٹس الائنس میں شامل زیادہ تر وہ ذاکرین شامل ہیں جنکے ساتھ گذشتہ محرم میں مجالس پڑھنے پر عوام کی جانب سے شدید اعتراض کیا گیا تھا، بتایا گیا ہے کہ اس گروہ کو علامہ طالب جوہر ی کی حمایت بھی حاصل ہے۔جس کی تاحال تصدیق نہیں ھوسکی ۔

جبکہ جعفریہ الائنس کہ اھم ذمہ داران نے انکشاف کیا ھے کہ انکو معلوم چلا ہےکہ اس الائنس کے قیام کے پیچھے پی ایس پی (مصطفی کمال ) گروپ ہے ،کہ فعال رہنما ہیں ، پی ایس پی ملت تشیع میں اپنے اثرو رسوخ کی خواہش مند ہے تاکہ آئندہ انتخابات میں شیعہ کمیونٹی کہ ووٹ کو حاصل کیا جاسکے ۔

واضح رہے کہ ملت جعفریہ کے پی ایس پی اور اسکی قیادت پر شدت اعتراضات ہیں، کیونکہ باخبر حلقوں کے مطابق کراچی میں شیعہ کلنگ سمیت سانحہ عاشور ہ میں ملوث افراد کی اکثریت اسوقت پی ایس پی میں شامل ہوچکی ہیں۔

Read 761 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

اسرائیل کا مسجد اقصیٰ پردھاوا نمازیوں پرتشدد

مسجد اقصیٰ کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ اسرائیلی فورسز کے اہلکار مسجد کے تمام دروازے بند کرکے نمازیوں پر ٹوٹ پڑے اور ان پر تشدد کیا۔ اس دوران خاتون اور چ...

مقالہ جات

نوٹیفیکیشن ۔۔قائد کا پاکستان۔۔تبدیلی

نوٹیفیکیشن ۔۔قائد کا پاکستان۔۔تبدیلی

شیعیت نیوز: وزارت داخلہ کی جانب سے وی وی آئی پی مہمان کی آمد کے موقع پر ایک ایسا نوٹیفیکیشن جاری ہوا کہ جس میں لکھا گیا کہ اس مہمان کی آمد کے موقع...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org