سعودی شہزادوں کی مہنگی ترین جیل مہمانوں کیلئے کھل گئی

کیٹیگری سعودی عرب
Tuesday, 13 February 2018


ریاض (مانیٹرنگ ڈیسک)دوسوسے زائد سعودی شہزادوں اور امرا کے لیے بطور جیل استعمال کیا جانے والا پرتعیشن فائیو اسٹار ہوٹل کو مہمانوں کیلئے پھر سے کھول دیا گیا ہے۔
ریاض کے رٹز کارلٹن ہوٹل کی انتظامیہ کے مطابق سعودی شہزادوں کی جیل بنائے جانے والے رٹز کارلٹن ہوٹل کو پھر سے کھول دیا گیا ہے۔ ہوٹل پھر سے کھولنے کی تفصیل اس خبر کے بعد جاری کی گئی کہ گرفتار شہزادوں اور امرا کے ساتھ سمجھوتے طے پا گئے ہیں۔
سعودی پراسیکیوٹرجنرل کے مطابق گرفتارشہزادوں اور دیگر سےایک سو بلین ڈالر کی خطیر رقم واپس لی گئی۔واضح رہے کہ سعودی عرب میں یہ ہائی پروفائل گرفتاریاں ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان کی سربراہی میں قائم کی جانے والی اینٹی کرپشن باڈی کے بعد کی گئی تھیں۔ابھی تک 56 افراد زیرحراست ہی ہیں لیکن بعض رپورٹس کے مطابق زیرحراست افراد کواب رٹز ہوٹل سے کہیں اور منتقل کر دیا گیا ہے۔
تاحال رہائی پانے والے افراد میں امیر ترین سعودی شہزادے الولید بن طلال، ایم بی سی ٹی وی کے چیف ولید الابراہیم اور شاہی کورٹ کے سابق سربراہ خالد الطویری شامل ہیں۔کسی دور میں بادشاہت کے مضبوط امیدوار تصور کیے جانے والے سعودی نیشنل گارڈ کے سربراہ میطب بن عبداللہ کو بھی نومبر میں ایک بلین ڈالر کی ڈیل کے بعد رہا کیا گیا۔

پڑھا گیا 267 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

ریاست کے اندر ریاست یا ڈیپ اسٹیٹ کیا ہے ؟

سیاست اور سماجیات دونوں سے تعلق رکھنے والی ایک ایسی اصطلاح ہے جوریاست پر غیر منتخب انتظامی کنٹرول کو بیان کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ۔یہ ایک ایسا...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org