کوئٹہ: سیکیورٹی فورسز کی گاڑی پر فائرنگ، 4 اہلکارشہید

کیٹیگری پاکستان
Wednesday, 14 February 2018


شیعیت نیوز: صوبہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ میں لشکر جھنگوی کے مسلح افراد کی سیکیورٹی فورسز کی گاڑی پر فائرنگ سے 4 اہلکارشہید ہوگئے۔

ڈان نیوز کے مطابق فائرنگ کا واقعہ سریاب روڈ کے حساس علاقے لانگو اسٹریٹ میں اس وقت پیش آیا جب فرنٹیر کانسٹیبلری (ایف سی) کی گاڑی معمول کی گشت پر تھی کہ نامعلوم مسلح ملزمان نے ان پر فائرنگ کردی۔

واقعے کے فوری بعد سیکیورٹی فورسز اور ریسکیو کی ٹیمیں جائے وقوع پر پہنچ گئی اور علاقے کو گھیرے میں لے لیا اور لاشوں کو قریبی ہسپتال منتقل کردیا گیا۔

دوسری جانب واقعے کی ذمہ داری کسی کی جانب سے قبول نہیں کی گئی۔ تاہم کوئٹہ میں اسطرح کی ہونے والی کاروائیوں میں زیادہ تر کالعدم داعش سے مربوط پاکستانی دہشتگردی تنظیم لشکر جھنگوی ملوث ہوتی ہے۔

واضح رہے کہ بلوچستان میں متعدد تکفیری کالعدم گروپ اور علیحدگی پسند بلوچ تنظیمیں فورسز کے خلاف مسلح کارروائیوں میں مصروف ہیں، ان کارروائیوں میں سیکڑوں لیویز، ایف سی اور پولیس اہلکار ہلاک ہوچکے ہیں۔

صوبے کی انتظامیہ نے ان دہشت گرد گروپوں کے خلاف آپریشنز اور کارروائیوں کا آغاز کررکھا ہے جس کے نتیجے میں سیکڑوں کی تعداد میں دہشت گردوں کو ہلاک اور گرفتار کرنے کا دعویٰ کیا جاچکا ہے۔

یہ بھی یاد رہے کہ صوبائی انتظامیہ نے متعدد مرتبہ اس بات کا دعویٰ کیا ہے کہ بلوچستان میں ہونے والی دہشت گردی کی کارروائیوں کے پیچھے ہندوستان کی خفیہ ایجنسی 'را' ملوث ہے۔

پڑھا گیا 103 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

امریکہ کی نئی مشکل، لبنان اسرائیل تنازعہ

سال 2018ء امریکی سامراجی بلاک اور اس کے پسندیدہ قریبی اتحادیوں کے لئے نئی مشکلات کے ساتھ شروع ہوا ہے۔ اپنی تمام تر سازشوں اور چالاکیوں کے باوجود امریک...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org