بحرین میں آمریت مخالف تحریک کی سالگرہ پر مظاہرے

کیٹیگری مشرق وسطی
Wednesday, 14 February 2018


بحرین میں آمریت مخالف تحریک کی سالگرہ کے موقع پر بڑی تعداد میں لوگ سڑکوں پر نکل آئے اور انہوں نے شاہی حکومت کے خلاف زبردست نعرے بازی کی۔
بحرین کی آمریت مخالف قوتوں نے چودہ فروری کو صبح اور شام کے وقت ملک گیر مظاہروں کی اپیل کی ہے جس کا عوام نے بھر پور خیر مقدم کیا۔
خبروں میں کہا گیا ہے کہ شاہی حکومت کے سیکورٹی اہلکاروں نے العکر کے علاقے میں آمریت کے خلاف مظاہرہ کرنے والوں پر آنسو گیس کی شیلنگ اور بعد ازاں فائرنگ کر دی جس کے نتیجے میں متعدد مظاہرین زخمی ہو گئے۔
کہا جا رہا ہے کہ بعض علاقوں میں بحرین کی شاہی حکومت کے سیکورٹی اہلکاروں اور خاندانی آمریت خلاف مظاہرہ کرنے کے درمیان شدید جھڑپیں ہو رہی ہیں۔
نویدارات کے علاقے میں بھی شاہی اہلکاروں اور آمریت مخالفین کے درمیان جھڑپوں کے بعد سیکورٹی فورس کے اہلکاروں نے علاقے کا مکمل محاصرہ کر لیا ہے اور علاقے میں آمد و رفت معطل کر دی ہے۔
ابوصبیح اور شاخورہ کے علاقے میں بھی شاہی حکومت کے سیکورٹی اہلکاروں نے انقلاب بحرین کی حمایت میں مظاہرہ کرنے والوں پر حملے کیے۔
تازہ خبروں میں کہا گیا ہے کہ شاہی حکومت کے سیکورٹی اہلکاروں نے دارالحکومت منامہ کے مرکزی علاقے کا رابطہ نواحی علاقوں سے کاٹ دیا ہے اور علاقے میں مظاہرین کے داخلے کو روکنے کے لیے جگہ جگہ چیک پوسٹیں قائم کر دی ہیں۔
قابل ذکر ہے کہ چودہ فروری بحرین میں عوامی انقلابی تحریک کی ساتویں سالگرہ ہے۔ بحرین کی شاہی حکومت سعودی فوج کے تعاون سے عوامی انقلابی تحریک کو کچلنے کی کوشش کر رہی ہے تاہم سات برس گزرنے کے باوجود بحرینی عوام استقامت کا مظاہرہ کر رہے ہیں۔
حکومت بحرین نے انقلابی تحریک کو دبانے کے لیے اس تحریک کی حمایت کرنے والے سیاسی اور مذہبی رہنماؤں کو گرفتار اور بے بنیاد الزامات کے تحت م‍قدمہ چلا کر انھیں جیلوں میں بند کر دیا ہے۔
اعداد و شمار کے مطابق بحرین کی شاہی حکومت پچھلے چھے سال کے دوران گیارہ ہزار بحرینیوں کو مختلف الزامات کے تحت گرفتار کر کے جیلوں میں بند کر چکی ہے اور ان میں سے متعدد کی شہریت منسوخ کر کے انہیں ملک بدر کر دیا گیا ہے۔
مغربی ایشیا کے اس چھوٹے سے ملک بحرین میں آبادی کے لحاظ سے سیاسی قیدیوں کی تعداد دنیا میں سب سے زیادہ ہے۔
بحرین میں فروری دو ہزار گیارہ سے آمریت کے خلاف تحریک جاری ہے اور اس ملک کے عوام شاہی حکومت کے خاتمے اور جمہوریت کے قیام کا مطالبہ کر رہے ہیں۔

پڑھا گیا 176 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینی عوام کا واپسی مارچ جاری رکھنے کا اعلان

فلسطینی عوام کا واپسی مارچ جاری رکھنے کا اعلان

فلسطین انفارمیشن سینٹر کے مطابق وزارت صحت کی جاری کردہ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اسرائیلی فوج کی وحشیانہ جارحیت میں شہید ہونے والوں میں تیرہ بچے بھی ش...

مقالہ جات

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل کیا ہے؟

صدی کی سب سے بڑی ڈیل در حقیقت مسئلہ فلسطین کے حل کے لئے ایک نیا نقطہ نظرہے جسے امریکی صدر ٹرمپ نے پیش کیا ہے اور اس نقطہ نظر کو امریکی اتحادی عرب ممال...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org