عراق کو امریکہ کے لیے جہنم بنا دیں گے شیخ قیس خزعلی

کیٹیگری عراق
Wednesday, 14 February 2018


بغداد (مانیٹرنگ ڈیسک )تحریک عصائب اہل الحق کے سربراہ شیخ قیس خزعلی نےکہا ہے کہ امریکہ اگر عراق سے نہ گیا تو عراق کو امریکہ کے لیے جہنم بنا دیں گے۔
شیخ قیس نے کہا کہ عراق میںکئی ممالک نے اربوں ڈالر لگا کر داعش کی مدد کی، امریکہ اربیل کے بحران میں نظارہ گر رہا ہے اور جب اربیل میں خطرہ بڑھ گیا تو وہ بھی ہمارے خلاف میدان میں آگیا، اسی طرح داعش سے مقابلے کے بہانے سے عراقی قوم کو نشانہ بناتا گیا۔ عراق کے پاس f16 طیارے ہیں۔ عراق کو امریکی فورس کی کیا ضرورت ہے؟ جبکہ عراقی ائیرفورس بہادر ٹرینڈ ہے تو ہمیں اپاچی ہیلی کاپٹروں کی کیا ضرورت ہے؟_ انہوں نے کہاکہ عراق کو تقسیم ہونے سے بچانے کے لیے امریکہ کو اس ملک سے نکالنا ہو گا، امریکہ یاد رکھے کہ وہ عراقی قوم کی مرضی کے بغیر اس ملک میں نہیں رہ سکتا ہے،ہم اپنے وطن سے محبت کی وجہ سے ملک میں کسی بھی بیرونی ملک امریکہ یا ترکی، یا سعودیہ کی مداخلت برداشت نہیں کرینگے۔
_عراق کے پاس مضبوط فوج، عوامی طاقت اور فیڈرل پولیس ہے جو ملک کا دفاع کر سکتی ہے۔امریکہ، عراق میں اسرائیلی مفادات کے لیے اپنی فوج باقی رکھنا چاہتا ہے۔
_ عراق میں فوجی ادارہ 100 سال پہلے بنا تھا، اور اب امریکیوں کا یہ کہنا کہ عراقی فوج کو ٹریننگ دے رہے ہیں یہ عراقی قوم کی توہین ہے۔ سیکیورٹی مسائل کے حل کے لیے امریکی فوج کی نہیں بلکہ سیکورٹی اقدامات کی ضروت ہے جو حشد شعبی فراہم کر رہی ہے۔
_ شیخ قیس خزعلی نے کہا کہ اگر ائیر فورس کی ضرورت بھی پڑی تو عراقی فوج کے پاس F-16 طیارے موجود ہیں۔ ہماری نظر میں امریکہ عراق میں اس لیے رہنا چاہتا ہے کہ وہ دہشتگردوں کو محفوظ جگہ فراہم کرنا چاہتا ہے، تاکہ عراق کو تقسیم کرنے میں انہیں استعمال کرے۔

پڑھا گیا 488 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org