برسلز میں جنگ مخالفین نے سعودی وزیر خارجہ کو گھیرلیا

کیٹیگری سعودی عرب
Saturday, 24 February 2018


شیعیت نیوز (مانیٹرنگ ڈیسک)برسلز، سعودی عرب کے وزیر خارجہ نے ایک بار پھر خطے میں ایران کی مداخلت کا دعوی کیا ہے۔یورپی پارلیمنٹ کے سامنے بیان دیتے ہوئے سعودی عرب کے وزیر خارجہ عادل الجیر نے اندرونی اور بیرونی سطح پر اپنے ملک کی غلط پالیسیوں پر پردہ ڈالنے کی کوشش کی اور ایران کو نہ صرف خطے بلکہ پوری دنیا کے لیے سب سے بڑا خطرہ قرار دے ڈالا۔
عادل الجبیر نے سعودی جارحیت کے نتیجے میں یمنی عوام کے لیے پیدا ہونے والی مشکلات سے توجہ ہٹانے کی غرض سے دعوی کیا کہ ایران ، یمن کی عوامی تحریک انصاراللہ کی مدد کرکے اس ملک میں بھوک مری کا باعث بنا ہوا ہے اور غذائی اشیا پہنچنے نہیں دے رہا۔
انہوں نے ایک بار پھر ایران کی جانب سے یمن کی تحریک انصاراللہ کو میزائل فراہم کرنے کے دعوے کو بھی دہرایایہ ایسی حالت میں ہے کہ سعودی وزیر خارجہ یورپی پارلیمنٹ میں بیان دینے کے بعد جیسے باہر آئے تو انہیں جنگ مخالفین کے مظاہروں کا سامنا کرنا پڑا جو ان کا راستہ روک کر کھڑے ہوگئے اور نہیں جنگی مجرم قرار دیا۔مظاہرین یمن سے سعودی عرب سمیت تمام غیر ملکی فوجوں کے فوری اور غیر مشروط انخلا کا مطالبہ بھی کر رہے تھے۔

پڑھا گیا 361 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org