ریاض پولیس کے سربراہ اور کئی پولیس افسر گرفتار

کیٹیگری سعودی عرب
Monday, 05 March 2018


ریاض(مانیٹرنگ ڈیسک) سعودی عرب کے دارالحکومت ریاض کے پولیس سربراہ اور کئی اعلی پولیس افسروں کو حراست میں لے لیا گیا۔ذرائع کے مطابق حراست میں لئے جانے کا یہ واقعہ ایسی حالت میں پیش آیا ہے کہ ریاض پولیس کے سربراہ عبدالعزیز الزمامی کو چند روز قبل برطرف کر دیا گیا تھا۔

ریاض پولیس کے سربراہ کے ساتھ ساتھ اس شہر کے کئی اعلی پولیس افسروں کو بھی حراست میں لیا گیا ہے جن میں ریاض کے علاقے العلیا کے تھانیدار الشملانی العنزی اور المعذر علاقے کے اعلی پولیس افسر بھی شامل ہیں۔ان پولیس افسروں پر کرپشن میں ملوث ہونے اور اختیارات و اقتدار کا غلط فائدہ اٹھانے کا الزام ہے۔

واضح رہے کہ سعودی ولیعہد محمد بن سلمان نے اپنے ملک میں کچھ ماہ قبل کرپشن و بدعنوانی کے خلاف ایک تحریک شروع کی ہے جس کے دوران سعودی عرب میں گرفتاریوں کا ایک سلسلہ شروع ہوا ہے جن میں سعودی شہزادے بھی شامل ہیں، جن میں سے بعض کو رقم کی ادائیگی کے بعد رہا بھی کیا گیا ہے۔

پڑھا گیا 282 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ کے دروازے پر چیک پوسٹ بنا لی

اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ کے دروازے پر چیک پوسٹ بنا لی

مقبوضۃ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)قبلہ اول پر یہودی شرپسندوں کی یلغار کے جلو میں ایک خطرناک پیش رفت اور بھی سامنے آئی ہے۔ اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ ک...

مقالہ جات

یمنی باغی نہیں ہیں

یمنی باغی نہیں ہیں

یمن میں سعودی عرب کی جانب سے تین سال سے جارحیت جاری ہے۔ یمن میں حقیقی صورتحال سے پاکستانی میڈیا غافل رکھتا ہے، اگر کوئی خبر جاری بھی کی جاتی ہے تو اس ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org