تازہ ترین

جنوبی لبنان میں میزائل سازی کا کوئی کارخانہ قائم نہیں کیا:حماس

کیٹیگری مقبوضہ فلسطین
Tuesday, 06 March 2018


مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک) اسلامی تحریک مزاحمت ’حماس‘ کے ذمہ دار ذریعے نے اسرائیلی میڈیا میں آنے والی ان اطلاعات کی سختی سے تردید کی ہے جن میں کہا گیا ہے کہ حماس نے جنوبی لبنان میں میزائلوں کی تیاری کے لیے ایک کارخانہ قائم کیا ہے۔لبنانی ویب سائیٹ ’النشرہ‘ سے بات کرتے ہوئے حماس کے ذریعے کہا کہ جنوبی لبنان میں حماس کا اسلحہ سازی کا کوئی کارخانہ قائم نہیں۔ اس طرح کی افواہیں حماس اور حزب اللہ کے درمیان کشیدگی پیدا کرنے اور دونوں جماعتوں کےدرمیان جاری مثالی تعلقات کو خراب کرنے کی کوشش ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ حماس کی جنگ فلسطین میں صہیونیوں کے خلاف ہے۔ لبنان کی سرزمین کو اپنے مقاصد کےلیے استعمال نہیں کرتے اور نہ ہی کسی دوسرے ملک کے اندرونی معاملات میں دخل اندازی کرتے ہیں۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ حماس کا لبنان میں کوئی عسکری مرکز قائم نہیں اورنہ ہی فلسطین سے باہر کسی دوسرے ملک میں ایسی کوئی سرگرمی ہے۔ ہم فلسطین سے باہر سے ایک گولی بھی نہیں چلاتے۔

خیال رہے کہ عبرانی اخبار ’معاریو‘ نے اپنی رپورٹ میں بتایا تھا کہ حماس نے جنوبی لبنان میں ایک اسلحہ ساز فیکٹری لگانے کی کوشش کی تھی مگر حزب اللہ نے حماس کو منع کردیا تھا۔

پڑھا گیا 300 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)فلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی میں ایک بڑے اسپتال ’الشفاء میڈیکل کپملیکس‘ نے ایندھن کی عدم دستیابی اور ادویات کی قلت کے ب...

مقالہ جات

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

اگرچہ واقعہ عاشورا 61 ہجری میں پیش آیا لیکن چونکہ اس کا مقصد ایسی حکومت کے خلاف جہاد تھا جس کی بنیاد دھوکے، جھوٹ اور لالچ کی سیاست پر استوار تھی اور و...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org