سعودی عرب میں 77 فیصد خواتین ڈرائیونگ کی خواہشمند ، سروے رپورٹ

کیٹیگری سعودی عرب
Friday, 09 March 2018


جدہ(مانیٹرنگ ڈیسک) سعودی عرب میں خواتین کو ڈرائیونگ کی اجازت ملنے کے بعد خواتین نے ڈرائیونگ سیکھنے کا آغاز کر دیا ہے ۔تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کے معروف جریدے عکاظ اخبار نے خواتین کے عالمی دن کے موقع پر کئے جانے والے سروے کے حوالے سے کہا ہے کہ عفت کالج میں 250 خواتین جنہوں نے ڈرائیونگ کی عملی تربیت حاصل کی ہوئی ہے اپنی مہارت ثابت کرنے کیلئے کامیابی سے امتحان دیا ۔ دریں اثناء دبئی سے کئے گئے ایک سروے میں کہا گیا ہے کہ مملکت میں 77 فیصد خواتین گاڑی چلانے کیلئے تیار ہیں اور وہ بے چینی سے اس دن کی منتظر ہیں ۔

سروے میں مزید کہا گیا ہے کہ 16 فیصد خواتین سیڈان کار خریدنے کی خواہاں ہیں جبکہ 3 میں سے ایک خاتونsuv ( وین ) رکھنا چاہتی ہیں ۔ واضح رہے مملکت میں خواتین کی ڈرائیونگ پر پابندی تھی جو امسال ختم کر دی گئی ۔ ماہ شوال سے خواتین کو مملکت میں باقاعدہ طور پر گاڑی چلانے کی اجازت ہو گی جس کے لئے عفت کالج کے اشتراک سے ڈرائیونگ اسکول قائم کیا گیا ہے جہاں خواتین کو گاڑی چلانے کی عملی تربیت دی جائے گی ۔ اس ضمن میں بعض لوگوں کا کہنا ہے کہ خواتین کی ڈرائیونگ سے جہاں آسانی ہو گی وہاں روڈپر گاڑیوں کی تعداد بھی بڑھ جائے گی ۔

دوسری جانب کار کمپنیوں نے بھی مختلف اسکیمیں متعارف کروادی ہیں جن میں بغیر ایڈوانس گاڑیاں آسان قسطوں پر فراہم کی جارہی ہیں ۔ مختلف کارکمپنیو ں کی جانب سے خواتین کو راغب کرنے کیلئے شوخ رنگوں والی کاریں بھی درآمد کی ہیں ۔

پڑھا گیا 206 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ کے دروازے پر چیک پوسٹ بنا لی

اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ کے دروازے پر چیک پوسٹ بنا لی

مقبوضۃ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)قبلہ اول پر یہودی شرپسندوں کی یلغار کے جلو میں ایک خطرناک پیش رفت اور بھی سامنے آئی ہے۔ اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ ک...

مقالہ جات

یمنی باغی نہیں ہیں

یمنی باغی نہیں ہیں

یمن میں سعودی عرب کی جانب سے تین سال سے جارحیت جاری ہے۔ یمن میں حقیقی صورتحال سے پاکستانی میڈیا غافل رکھتا ہے، اگر کوئی خبر جاری بھی کی جاتی ہے تو اس ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org