سعودی عرب میں امام مسجد خطبے کے دوران گرفتار

کیٹیگری سعودی عرب
Saturday, 10 March 2018


سعودی عرب میں حکومت کی جانب سے اٹھائے جانے والے اقدامات پر تنقید کا سلسلہ جاری ہے اور ایسا ہی ایک واقعہ کل اس وقت پیش آیا جب ایک سعودی امام مسجد کو ان کے خطبے کے دوران ہی تشدد کر کے مسجد سےگرفتار کر لیا گیا جب وہ حکومتی اقدامات پر شدید کر رہے تھے۔

سعودی امام مسجد کا کہنا تھا کہ حکومت غیر ملکیوں کو خوش کرنے کے لئے سعودی عرب مقدس شہرکو تفریح کا مسکن بنانے جارہی ہے جو کسی بھی درست نہیں ہے۔ امام مسجد حکومت پر تنقید کر ہی رہے تھے کہ سکیورٹی اہلکاروں نے اس کی بے عزتی کرتے ہوئے انھیں گرفتار کر لیا اور نمازی دیکھتے رہ گئے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل آل سعود نے ﺳﻌﻮﺩﯼ ﻋﺮﺏ ﮐﮯ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﮐﮯ ﺭﮨﻨﻤﺎ ﺷﯿﺦ ﺑﺎﻗﺮ ﺍﻟﻨﻤﺮ کو آزادی بیان اور سعودی عرب کے عوام کے حقوق کی جدوجہد کے الزام میں گرفتار کر کے 2 جنوری 2016 میں بے دردی کے ساتھ شہید کردیا تھا۔

پڑھا گیا 433 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ کے دروازے پر چیک پوسٹ بنا لی

اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ کے دروازے پر چیک پوسٹ بنا لی

مقبوضۃ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)قبلہ اول پر یہودی شرپسندوں کی یلغار کے جلو میں ایک خطرناک پیش رفت اور بھی سامنے آئی ہے۔ اسرائیلی فوج نے مسجد اقصیٰ ک...

مقالہ جات

یمنی باغی نہیں ہیں

یمنی باغی نہیں ہیں

یمن میں سعودی عرب کی جانب سے تین سال سے جارحیت جاری ہے۔ یمن میں حقیقی صورتحال سے پاکستانی میڈیا غافل رکھتا ہے، اگر کوئی خبر جاری بھی کی جاتی ہے تو اس ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org