تازہ ترین

ایرانی قوم کے دشمنوں کو سخت ناکامیوں کا سامنا کرنا پڑا ہے

کیٹیگری ایران
Monday, 19 March 2018


صدر مملکت ڈاکٹر حسن روحانی نے رواں ہجری شمسی سال کے آخری ایام میں اپنی کابینہ کے آخری اجلاس کے موقع پر ایک بیان میں خارجہ پالیسی میں اپنی حکومت کی کامیابیوں کا ذکر کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایران کے دشمنوں کو ایٹمی معاہدے کے سلسلے میں بدترین شکست ہوئی اور مقابل فریق کی جانب سے ایٹمی معاہدے پر عمل نہ کئے جانے پر اسے پوری دنیا کی استقامت کا سامنا کرنا پڑا۔

ڈاکٹر حسن روحانی نے کہا کہ ایران نے ایٹمی معاہدے پر عمل کیا ہے کہ جس کی ایٹمی توانائی کی بین الاقوامی ایجنسی نے اپنی رپورٹوں میں بارہا تصدیق کی ہے اور امریکہ بھی اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کو ایران کے خلاف استعمال کرنے میں ناکام رہا ہے۔

انھوں نے کہا کہ بیت المقدس کو اسرائیل کا دارالحکومت تسلیم کرنے کے اعلان پر امرکہ کو عالمی سطح پر سخت ردعمل کا سامنا کرنا پڑا ہے اور اس کے اس اقدام کی شدید مذمت کی گئی ہے جبکہ ایران علاقے میں داعش دہشت گرد گروہ کو شکست دینے میں بھی کامیاب ہوا اور داعش دہشت گرد گروہ کو شکست دے کر ایران نے علاقائی استحکام میں پوری انسانیت کو ایک تحفہ پیش کیا ہے۔

پڑھا گیا 325 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org