بن سلمان کا وہابیت کے حوالے سے بیان، پاکستان میں وہابی کالعدم تنظیمیں پریشان

کیٹیگری پاکستان
Friday, 30 March 2018


شیعیت نیوز: آل سعود کے موجودہ بادشاہ کے نااہل بادشاہ نے ایک نجی ٹی وی کو انٹرویو دیتے ہوئے اعلان کیا ہے سرد جنگ کے دوران مغرب کی ایماٗ پر دنیا بھر میں وہابیت(شدت پسند اسلام ) کی ترویج کی۔

سعودی عرب کے ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان نے اعتراف کرتے ہوئے کہا ہے کہ سرد جنگ کے دور میں مغرب کی درخواست پر سعودی عرب نے دنیا بھر میں وہاب ازم پھیلانے کیلئے فنڈز فراہم کیے تاکہ سویت یونین کا مقابلہ کیا جا سکے۔

بن سلمان کے اس اعتراف کے بعد پاکستان میں وہابی دہشتگرد تنظیمیں اور رہنما شدید پریشانی کا شکار ہوگئے اور چولو بھر پانی میں ڈوب کر مرنے کی پلانگ کررہے ہیں، اور بن سلمان کو گالیاں دے رہے ہیں۔

واضح رہے کہ سرد جنگ کے دوران سویٹ یونین کے مقابلے کے ساتھ ساتھ ان وہابی جہادیوں نے تکفیر کا نعرہ بلند کیا اور پاکستان میں قتل و غارت گری کا بازار گرم کردیا، انہیں سعودی فنڈڈ وہابی دہشتگردوں نے پاکستان میں صرف ساٹھ ہزار پاکستانیوں کو بے جرم قتل کردیا جن میں صرف ۲۰ ہزار شیعہ مسلمان ہیں۔

اطلاعات کے مطابق اس بیان کے بعد بہت ساری کالعدم جماعتوں نے اپنا موقف تبدیل کرلیا ہے اور اپنے جرائم کو چھپانے کے امن کی بات کرنا شروع کردیا ہے، لیکن پاکستان میں ساٹھ ہزار جوانوں اور شہریوں کی لاشیں اُٹھانے والے کبھی ان قاتلوں کو معاف نہیں کریں گے۔

پڑھا گیا 1698 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

غزہ پر صیہونی حکومت کے جنگی طیاروں کی بمباری کے بعد فلسطین کی تحریک مزاحمت حماس نے مقبوضہ فلسطین میں کرم ابوسام اور اشکول پر سات میزائل فائر کئے جس سے...

مقالہ جات

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

بہت سی خبریں ہیں جو عام انسانوں تک پہنچائی نہیں جاتیں، کیونکہ ذرائع ابلاغ کے مالکان اور انہیں مالی مدد فراہم کرنے والوں کی اپنی ترجیحات ہیں۔ یہ مسئلہ ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org