صہیونی ریاست شام پر ممکنہ حملے کے خلاف حزب اللہ اور ایران کے رد عمل سے سخت خوفزدہ

کیٹیگری لبنان
Friday, 13 April 2018


صہیونی ریاست اس بات سے سخت خوفزدہ ہے کہ شام پر اگر امریکہ کی سرپرستی میں کوئی جنگی اقدام کیا گیا تو کہیں سید حسن نصر اللہ حزب اللہ کو میدان جنگ میں وارد ہونے کا حکم نہ دے دیں۔

صہیونی حکام ایک طرف سے شامی حکومت کی سرنگونی کی خوابیں دیکھ رہے ہیں اور امریکہ سے شام پر حملے کی مانگ کر رہے ہیں جبکہ دوسری طرف سے سخت خوفزدہ ہیں کہ کہیں سید حسن نصر اللہ حزب اللہ کو مقابلے کا حکم نہ دے دیں۔
عبرانی زبان کے اخبار “معاریو” نے صہیونی حکام سے نقل کرتے ہوئے خبر دی ہے کہ اسرائیل کے حکام نے امید ظاہر کی ہے کہ حزب اللہ امریکہ کی سرپرستی میں شام پر ممکنہ حملے میں دخالت نہ کرے۔
انہوں نے حزب اللہ کو دھمکی دیتے ہوئے کہا ہے: “ہم جنگ کے میدان کو وسعت نہیں دینا چاہتے یہ واقعہ (شام پر حملہ) اگر رخ پاتا ہے تو نصر اللہ کو جان لینا چاہیے کہ ان کی سرنوشت بشار الاسد سے مختلف نہیں ہو گی اور انہیں بھی سنگین قیمت چکانا پڑے گی”۔
دوسری جانب سے صہیونی حکام شام کی حمایت میں ایران کے بھی میدان جنگ میں داخل ہونے سے لرزہ بر اندام ہیں اور حالیہ دنوں متعدد بار ایران کو خبردار کر چکے ہیں کہ اگر ایران شام کی حمایت میں آگے نکلے (کہ یقینا نکلے گا) تو بشار الاسد کی حکومت کا تختہ الٹ دیں گے۔
واضح رہے کہ گزشتہ ۶ سال سے امریکہ، اسرائیل اور سعودی عرب سمیت عالمی استکباری طاقتیں بشار الاسد کی حکومت کا تختہ الٹنے کے لیے ایڑی چوٹی کا زور لگا چکے ہیں لیکن تاہم انہیں ناکامی کا منہ دیکھنا پڑا ہے۔

پڑھا گیا 648 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقالہ جات

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org