تازہ ترین

وہابی نظام امت اسلامیہ کا دشمن ہے، شامی حکومت

کیٹیگری مشرق وسطی
Monday, 16 April 2018


شامی وزارت خارجہ نے سعودی حکومت کے موقف پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ اس طرح کا موقف امت اسلامیہ سے دشمنی میں وہابی نظام کے تاریخی کردار کا ہی تسلسل ہے۔
شامی وزارت خارجہ کے بیان میں کہا گیا ہے کہ وہابی نظام نے ہمیشہ مسلمانوں کے درمیان اختلاف اور تفرقہ ڈالنے، شکست قبول کرنے کے نظرئے کی ترویج، دشمنوں کے سامنے گھٹنے ٹیک دینے کی تبلیغ اور صیہونی دشمن کے ساتھ تعلقات کو معمول پر لانے کی کوشش کی ہے۔
شامی وزارت خارجہ نے کہاکہ اس میں کوئی تعجب کی بات نہیں ہے کہ نجد و حجاز میں حکمفرما وہابی نظام نے شام پر امریکا اور اس کے اتحادیوں کے حملے کی حمایت کی ہے خاص طور پر ایک ایسے وقت جب اس کا ہاتھ شام سے کاٹ دیا گیا ہے اور شام میں سعودی عرب کے آلہ کار جیش الاسلام جیسے دہشت گرد گروہ شکست کھاچکے ہیں یا پھرانہوں نے ہتھیار ڈال دئے ہیں۔
شامی وزارت خارجہ نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ اس طرح کے شرمناک اور ذلت آمیز موقف اپنانے کی ذمہ داری آل سعود پر ہی عائد ہوتی ہے اور اس طرح کی پالیسیاں تاریخ کے حافظے میں موجود رہیں گی۔
شامی وزارت خارجہ نے امریکا اور اس کے اتحادیوں کے حملے کے لئے بحرینی حکومت کی حمایت کی بھی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ آل خلیفہ حکومت کے اس موقف کی اتنی حیثیت ہی نہیں ہے کہ اس کا جواب دیا جائے۔
بیان میں کہا گیا ہے کہ بحرینی حکومت کو اپنے ملک میں بے شمار داخلی مشکلات کا سامنا ہے جو آل خلیفہ حکومت کی پیشانی پر بدنما داغ ہے۔ اس سے پہلے شامی وزارت خارجہ کے ایک ذریعے نے شام پر امریکی حملے کی قطر کی جانب سے حمایت کی مذمت کرتے ہوئے کہا تھا کہ قطر نے امریکا اور اس کے اتحادیوں کو العدید ایئربیس استعمال کرنے کی اجازت سے یہ ثابت کردیا ہے کہ آل ثانی حکومت نے اپنی عرب شناخت اور ماہیت کو فراموش کردیا ہے، وہ عرب اقوام کے دشمنوں کی صف میں کھڑی ہوگئی ہے اور اب اسے اپنی اس طرح کی احمقانہ پالیسیوں اور خیانت کے نتائج کی ذمہ داری قبول کرنی ہوگی۔

پڑھا گیا 240 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

ایندھن کی قلت، غزہ کا سب سے بڑا اسپتال بند ہونے کا خدشہ

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)فلسطین کے علاقے غزہ کی پٹی میں ایک بڑے اسپتال ’الشفاء میڈیکل کپملیکس‘ نے ایندھن کی عدم دستیابی اور ادویات کی قلت کے ب...

مقالہ جات

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

طاغوتی قوتوں کے خلاف جہاد، عاشورا کا سرمدی پیغام

اگرچہ واقعہ عاشورا 61 ہجری میں پیش آیا لیکن چونکہ اس کا مقصد ایسی حکومت کے خلاف جہاد تھا جس کی بنیاد دھوکے، جھوٹ اور لالچ کی سیاست پر استوار تھی اور و...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org