تازہ ترین

شام پر امریکی حملہ ، 24 ممالک کی فوج سعودی عرب میں مشق کرنے میں مصروف، پاکستانی قیادت کی بھی شرکت

کیٹیگری سعودی عرب
Monday, 16 April 2018


شیعیت نیوز: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی 24 ملکی مشترکہ فوجی مشقوں کی اختتامی تقریب میں شرکت کے لئے دو روزہ سرکاری دورے پر سعودی عرب پہنچ گئے، جس کا مقصد خطے کے ممالک کے مابین فوجی و سکیورٹی تعاون اور رابطوں کو فروغ دینا ہے۔ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کے ہمراہ وزیر دفاع خرم دستگیر خان اور پاک فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ بھی 24 ملکی مشترکہ فوجی مشقوں کی اختتامی تقریب میں شرکت کے لئے سعودی عرب پہنچ گئے۔ خیال رہے کہ خطے کے ممالک کے مابین فوجی و سکیورٹی تعاون اور رابطوں کو فروغ دینے کے لئے ایک ماہ جاری رہنیوالی گلفشیلڈ-1 کا اختتام 16 اپریل کو ہوگا۔ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی، سعودی فرمانروا شاہ سلمان بن عبدالعزیز کی دعوت پر سعودی عرب پہنچے، جہاں شاہ عبدالعزیز فضائی اڈے الخبر میں، دمام کے گورنر شہزادہ سعود بن نائف نے ان کا استقبال کیا۔ مشقوں میں پاک فوج کے دستے، پاک فضائیہ کے سی-130 جہاز، جے ایف-17 تھنڈر لڑاکا طیارے، پاک بحریہ کے بحری جہاز اور اسپیشل سروسز گروپ کے کمانڈوز نے حصہ لیا۔ ان مشقوں کو مختلف ممالک کے فوجی دستوں، ہتھیاروں کے نظام اور پیشہ وارانہ مہارتوں کے اعتبار سے خطے کی سب سے بڑی فوجی مشقیں تصور کیا جارہا ہے۔

دوسری جانب اسلامی ملک شام پر امریکا کی سربراہی میں شام جیسے اسلامی ملک پر فضائی حملے جاری ہے، ایسے میں 24 ممالک کا نام نہاد اسلامی ملک صرف مشقوں میں مصروف ہے۔

پڑھا گیا 513 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org