تازہ ترین

امن کے حامی امریکیوں کی ایرانی عوام سے معذرت خواہی

Published in دنیا
Friday, 11 May 2018


امن کے حامی پانچ ہزار سے زیادہ امریکی سیاستدانوں، فنکاروں اور سول سوسائٹی کے اراکین نے ایک کھلے خط پر دستخط کیے ہیں جس میں ایرانی عوام کو مخاطب کرتے ہوئے، امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے خطرناک رویئے، بے بنیاد الزامات اور ایٹمی معاہدے سے یکطرفہ علیحدگی پر معذرت خواہی کی گئی ہے۔
اس خط میں امریکہ کی جانب سے ایک ایسے اہم اور بین الاقوامی معاہدے کی پامالی پر شرمندگی کا اظہار کیا گیا ہے، کہ جس پر نہ صرف امریکہ بلکہ، فرانس، روس، برطانیہ، چین اور جرمنی نے دستخط کیے ہیں اور اقوام متحدہ کی سلامتی سلامتی کونسل نے اس کی توثیق کی ہے۔
امن کے حامی امریکیوں نے اپنے خط میں یہ بات زور دے کر کہی ہے کہ حکومت امریکہ کو ایران یا مشرق وسطی کے اندرونی معاملات میں مداخلت کرنے کا کوئی حق حاصل نہیں۔
بیان میں امریکہ پر زور دیا گیا ہے کہ وہ انسانی حقوق کی خلاف ورزی میں ملوث سعودی عرب اور مقبوضہ فلسطین کی حکومتوں کو اسلحہ کی فراہمی اور فوجی تعاون کا سلسلہ بند کرے۔
امن کے حامی امریکیوں نے اقوام متحدہ سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ ایران کے ساتھ ہونے والے ایٹمی معاہدے کی خلاف ورزی پر امریکہ کے خلاف تادیبی اقدامات کرے جبکہ انھوں نے یورپی ملکوں نیز روس اور چین سے ایٹمی معاہدے کو باقی رکھنے کی اپیل کی ہے۔

 

Read 305 times

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

القدس میں قدیم قبرستان پر ہوٹل بنانے کا صہیونی منصوبہ

القدس میں قدیم قبرستان پر ہوٹل بنانے کا صہیونی منصوبہ

مقبوضہ بیت المقدس (مانیٹرنگ ڈیسک)فلسطین کے مقبوضہ بیت المقدس میں قائم ایک تاریخ اسلامی قبرستان کا وجود صہیونی غنڈہ گردی اور یہودیانے کی سازشوں کے باعث...

مقالہ جات

جب تک عربوں کا حاکم میرے اہل بیت سے ایک آدمی (مہدی) نہ بن جائے،دنیا ختم نہیں ہوگی،حدیث

جب تک عربوں کا حاکم میرے اہل بیت سے ایک آدمی (مہدی) نہ بن جائے،دنیا ختم نہیں ہوگی،حدیث

امام مہدی علیہ سلام کے حوالے سے اہلنست روایوں کی احادیثکیا امام مھدی کا ظہور احادیث صحیحہ سے ثابت ہے؟ نیز بعضے لوگوں کا کہنا ہے کہ محدثین اور فقھاء نے...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org