تازہ ترین

امریکہ کی اقوام متحدہ اور عالمی اداروں کو تباہ و برباد کرنے کی کوشش کررہا ہے

کیٹیگری ایران
Tuesday, 15 May 2018


اسلامی جمہوریہ ایران کی پارلیمنٹ کے اسپیکر علی لاریجانی نے فلسطین کے نہتے شہریوں پر اسرائیل کے مجرمانہ اقدام کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ امریکہ اقوام متحدہ سمیت عالمی ادارون کو تباہ و برباد اور عالمی سطح پر ہرج و مرج پیدا کرنے کی کوشش کررہا ہے۔

لاریجانی نے غزہ میں 50 سے زائد فلسطینیوں کے قتل عام پر اسرائيل کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ اسرائيل گذشتہ 70 برسوں سے فلسطین پر غاصبانہ قبضہ کرکے فلسطینیوں کا ناحق خون بہا رہا ہے۔ لاریجانی نے کہا کہ اسرائيل اب تک دو تہائی فلسطینیوں کو ان کی آبائی سرزمین سے نکال چکا ہے۔ انھوں نے کہا کہ اسرائیل اقوام متحدہ کی کسی بھی قرارداد کو تسلیم کرنے کے لئے تیار نہیں اور وہ بین الاقوامی قوانین کی کھلی خلاف ورزی کررہا ہے اور اسرائیل کے مجرمانہ اقدام کی امریکہ مکمل حمایت کررہا ہے۔ لاریجانی نے کہا کہ عراق اور شام پر امریکی فوجی یلغار اقوام متحدہ کی اجازت کے بغیر ہوئی ۔ امریکہ ایک دو ممالک کی مدد سے جس ملک پر چاہتا ہے حملہ کردیتا ہے اور عالمی قوانین کی صریح خلاف ورزی کا ارتکاب کرکے علاقائی اور عالمی سطح پر دہشت گردی کو فروغ دے رہا ہے۔ لاریجانی نے کہا کہ امریکہ اقوام متحدہ سمیت تمام بین الاقوامی اداروں کو تباہ و برباد کرنے کی کوشش کررہا ہے۔

پڑھا گیا 244 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

پرامن واپسی مارچ پر اسرائیلی حملہ 40 فلسطینی زخمی

پرامن واپسی مارچ پر اسرائیلی حملہ 40 فلسطینی زخمی

فلسطین کی وزارت صحت کے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ جمعے کے روز واپسی مارچ کے دوران صیہونی فوجیوں نے وحشیانہ فائرنگ کرکے40 فلسطینیوں کو زخمی کر دی...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org