تازہ ترین

امام خمینیؒ نے عمل سے ثابت کر دیا کہ فلسطین کا مسئلہ سر فہرست ہے:شیخ نعیم قاسم

کیٹیگری لبنان
Thursday, 17 May 2018


بیروت (مانیٹرنگ ڈیسک)حزب اللہ لبنان کے نائب جنرل سیکریٹری نے تاکید کے ساتھ کہا ہے کہ ایران میں اسلامی انقلاب کی کامیابی کے بعد امام خمینیؒ نے سب سے پہلا قدم یہ اُٹھایا کہ اسرائیل کی سفارت کو فلسطین کے سفارت میں بدل دیا تا کہ اعلان کر دیں کہ فلسطین کا مسئلہ سر فہرست ہے ۔

حزب اللہ لبنان کے نائب جنرل سیکریٹری ’’شیخ نعیم قاسم‘‘ نے فلسطین کی موجودہ صورت حال پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ ایران میں اسلامی انقلاب کی کامیابی کے بعد امام خمینیؒ نے سب سے پہلا قدم یہ اُٹھایا کہ اسرائیل کی سفارت کو فلسطین کے سفارت میں بدل دیا تا کہ اعلان کر دیں کہ فلسطین کا مسئلہ سر فہرست ہے ۔

انہوں نے کہا کہ حزب اللہ لبنان نے فلسطین کی آزادی کی راہ میں بہت قربانی پیش کی ہے کہ جس میں سن 2000ءاور2006ء کے آپریشن کی طرف اشارہ کیا جا سکتا ہے ۔موصوف نائب سیکرٹری جنرل نے کہا کہ اس وقت نئے مرحلہ میں امریکہ ، صیہونی حکومت اور اس کے نوکر و غلام سے مقابلہ میں مقاومتی فرنٹ کی نئی کامیابی کی شروعات ہو چکی ہے ۔

انہوں نے کہا کہ اس مرحلہ کا اصلی مقصد تمام فلسطین کی آزادی ہے اور اس کیلئے فلسطین کے تمام گروہ سے درخواست کی جاتی ہے کہ کم سے کم اتحاد و یکجہتی کا عملی نمونہ پیش کریں ۔

شیخ نعیم قاسم نے مزیدعرب حکام کی طرف سے صیہونی حکومت کے ساتھ عادی رابطہ کے اقدام کی سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ صیہونیوں کے ساتھ عادی رابطہ برقرار کرنا فلسطینیوں کی حمایت سے فرار کرنے کے مترادف ہے ۔

پڑھا گیا 139 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

مقالہ جات

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

""اے کون اے" ۔۔۔۔۔۔ تحریر وسعت اللہ خان""

راجہ صاحب محمود آباد کون تھے؟ بھارتی ریاست اتر پردیش کے دارلحکومت لکھنؤسے باون کیلومیٹر پرے ضلع سیتا پورکی ایک تحصیل محمود آباد ہے۔محمود آباد قص...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org