مقتدی صدر کی سید عمار الحکیم سے ملاقات

کیٹیگری عراق
Wednesday, 23 May 2018


بغداد (مانیٹرنگ ڈیسک)جمہوریہ عراق کے پارلیمانی انتخابات میں کسی بھی ایک پارٹی یا سیاسی اتحاد نے واضح اکثریت حاصل نہیں کی۔ عراق کی اگلی حکومت مخلوط صورت میں ہی تشکیل دی جا سکتی ہے۔ مرکزی حکومت کی تشکیل کیلئے مختلف سیاسی جماعتوں کی اہم شخصیات کی ملاقاتوں کا سلسلہ جاری ہے۔ عراق میں سیاسی جوڑ توڑ کا عمل اپنے عروج پر ہے۔

عراق کے انتخابات میں سب سے زیادہ نشستیں حاصل کرنے والے اتحاد السائرون کے راہنما سید مقتدی صدر نے بغداد میں سید عمار الحکیم سے انکے دفتر میں ملاقات کی ہے۔ سید عمار الحکیم عراق کے شیعہ ملی اتحاد کے راہنما اور الحکمہ موومنٹ کے صدر ہیں۔ باخبر ذرائع کے مطابق اس ملاقات میں مرکزی حکومت تشکیل دینے کیلئے گرینڈ الائنس کے بارے میں بات چیت کی گئی۔

صدر موومنٹ اور السائرون الائنس کے سربراہ کی سید عمار الحکیم سے گذشتہ ایک ہفتہ میں یہ دوسری اہم ملاقات تھی۔ سید مقتدٰی صدر اور سید عمار الحکیم نے گذشتہ ہفتہ عراق کے شہر نجف اشرف میں ملاقات کی تھی۔ اس ملاقات میں جو کافی دیر تک جاری رہی تھی دونوں سیاسی راہنماوں نے عراق کی مرکزی حکومت کی تشکیل کے بارے میں اہم تبادلہ خیال کیا تھا۔ یہ ملاقات نجف اشرف کے علاقے الحنانہ میں سید مقتدٰی صدر کے گھر پر انجام پائی تھی۔

پڑھا گیا 1128 دفعہ

Leave a comment

شیعہ نسل کشی رپورٹ

Shia Genocide 2016

حلب میں داعش کو شکست

حلب شام میں داعش کو شکست فاش کی لمحہ بہ لمحہ خبریں

اسلام و پاکستان دشمن مفتی نعیم

Mufti Naeem

مقبوضہ کشمیر و فلسطین

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

فلسطینیوں کی جانب سے صیہونی فوجیوں کو منھ توڑ جواب

غزہ پر صیہونی حکومت کے جنگی طیاروں کی بمباری کے بعد فلسطین کی تحریک مزاحمت حماس نے مقبوضہ فلسطین میں کرم ابوسام اور اشکول پر سات میزائل فائر کئے جس سے...

مقالہ جات

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

یمن تا فلسطین، دشمن ایک ہی ہے

بہت سی خبریں ہیں جو عام انسانوں تک پہنچائی نہیں جاتیں، کیونکہ ذرائع ابلاغ کے مالکان اور انہیں مالی مدد فراہم کرنے والوں کی اپنی ترجیحات ہیں۔ یہ مسئلہ ...

Follow

Facebook

ڈیلی موشن

سوشل میڈیا لنکس

ہم سے رابطہ

ایمیل: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ویبسائٹ http://www.shiitenews.org